ما پیروزییم-۳۵۳/ سردار غیب‌پرور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

یادمان «والفجر یک» آماده پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امسال ابداعاتی در فرآیند راهیان نور داشتیم، گفت: با کار‌های صورت گرفته، امسال یادمان والفجر یک آماده پذیرایی از زائرین راهیان نور است.
کد خبر: ۳۳۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 20March 2019

یادمان والفجر یک آماده پذیرای کاروان‌های راهیان نور است/ امنیت در کشور پایدار است و هیچگونه نگرانی نداریمسردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، راهیان نور را فرصتی برای حضور جوانان در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: راهیان نور یک برنامه بزرگ فرهنگی است که از سراسر کشور در آن شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امسال ابداعاتی در فرآیند راهیان نور داشتیم، گفت: با کار‌های صورت گرفته، امسال یادمان والفجر یک آماده پذیرای زائرین راهیان نور است؛ همچنین یادمان منطقه هور گسترش یافت و اقدمات خوبی در یادمان دهلاویه و سوسنگرد صورت گرفت.

سردار غیب‌پرور افزود: امسال در حوزه اعزام در قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام شده است که کاروان‌ها به صورت قشری به یادمان‌های دفاع مقدس اعزام شوند؛ به عنوان مثال قشر پرستاران، معلمان و... به صورت متمرکز به یادمان‌های دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

وی در خصوص اعزام‌های دانشجویی نیز گفت: کار‌های خوبی در این حوزه انجام شده است و امیدوارم همچون سال‌های گذشته این برنامه عظیم فرهنگی به خوبی اجرا شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش بسیج در حوزه برقراری امنیت در ایام عید عنوان کرد: امروز امنیت در کشور ما پایدار است و در این خصوص هیچ‌گونه نگرانی نداریم. مجموعه نیرو‌های مسلح در این خصوص به خوبی عمل کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار