در بدو ورود به استان سمنان؛

جهانگیری به شهدای آرادان ادای احترام کرد

معاون اول رئیس‌جمهوری به‌منظور افتتاح چند طرح تولیدی و صنعتی وارد استان سمنان شد و به شهدای آرادان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۳۳۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ - 09March 2019

جهانگیری به شهدای آرادان ادای احترام کردبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور صبح شنبه به همراه امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و حجتی وزیر کشاورزی در آغاز سفر رسمی خود به استان سمنان پس از ورود به آرادان و استقبال از سوی مسئولان، به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای گمنام استان و شهرستان آرادان ادای احترام کرد.

جهانگیری در سخنانی کوتاه در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز امنیت ما مرهون فداکاری شهدای گرانقدر است.

وی روز شهید را نیز گرامی داشت و بیان کرد: باید قدردان شهدای انقلاب اسلامی باشیم که راه سعادت و همراهی با آرمان‌های انقلاب اسلامی را به ما نشان دادند.

در سفر امروز معاون اول رئیس‌جمهور چندین طرح صنعتی و تولیدی و از جمله بزرگترین واحد صنعتی و معدنی مکانیزه سرب کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین فاز اول اکتشاف و بهره‌برداری از معدن مس طرود و نوسازی قدیمی‌ترین واحد ذوب مس کشور و..از دیگر واحدهایی است که با حضور جهانگیری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه کشتارگاه صنعتی طیور سیمرغ ایوان‌کی در زمینی به وسعت 7000 مترمربع و با توان اشتغالزایی 70 نفر از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح است که با حضور معاون اول افتتاح می‌شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار