سردار اشتری عنوان کرد؛

ارتقای جایگاه ناجا از منظر مردم، سران قوا و ستاد کل نیرو‌های مسلح

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی توانست در حوادثی که کشور را در یک وضعیت خاص قرار داد، وارد شود و صحنه را مدیریت کند، گفت: خوشبختانه امروز جایگاه این نیرو از منظر مردم، سران قوا و ستاد کل نیرو‌های مسلح ارتقاء یافته و هیچ انحرافی در برنامه و بودجه نداشته است.
کد خبر: ۳۳۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ - 09March 2019

تقدیر از فرماندهان ناجا برای درخشش نیروی انتظامی در حوادث خاص کشور/ ارتقاء ناجا از منظر مردم، سران قوا و ستادکل نیرو‌های مسلحبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در نشست فصلی فرماندهان، رؤسا و معاونان نیروی انتظامی ضمن تبریک انتصابات صورت گرفته اخیر در نیروی انتظامی اظهار داشت: جا دارد در اینجا از خدمات مدیران گذشته تشکر و برای افراد منصوب شده در سمت‌های جدید آرزوی موفقیت کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تقدیر از تلاش مقتدرانه و هوشمندانه فرماندهان و معاونان در طول سال جاری که با بار مضاعفی همراه بود، گفت: امسال از نظر کمی و کیفی برای نیروی انتظامی، مأموریت‌ها متفاوت بود و خوشبختانه با هوشیاری مردم هدایت‌های مقام معظم رهبری و آمادگی نیرو‌های مسلح خصوصا نیروی انتظامی برنامه‌های دشمن به نتیجه نرسید و خنثی شد.

وی با بیان اینکه دشمن همواره با تهدید‌های خود سعی بر ناامید کردن مردم داشت، افزود: خوشبختانه 22 بهمن امسال تماشایی و نیروی انتظامی نیز در این میدان نقش اساسی ایفا کرد.

فرمانده ناجا یکی از افتخارات نیروی انتظامی را محقق شدن تدابیر و منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: در دیدار با معظم له ایشان تاکید کردند که نیروی انتظامی این مسیر را باید با سرعت بیشتری طی کند.

وی در ادامه به 40 سالگی انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: بحمدالله نظام ما با لطف و عنایت الهی و هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری از این گردنه نیز با وجود کم و کاستی‌های موجود و فشار دشمن سربلند عبور کرد و وارد دور دوم انقلاب شد.

سردار اشتری بیانیه گام دوم را خون جدیدی در رگ‌های کشور خواند و عنوان کرد: قطعاً همه کسانی که مسئولیت داشته و دارند درک خواهند کرد که اگر همه مسئولان و مدیران این بیانیه را سرلوحه کار خود قرار دهند دور دوم انقلاب را با نشاط و انرژی بیشتر پیش خواهیم برد.

این مقام عالی انتظامی کشور بر لزوم داشتن عزم و اراده بیشتر در تحقق این مسیر تأکید و خاطرنشان کرد: امید ما به نصرت الهی است و نباید هرگز در کار‌ها ذره‌ای ناامیدی داشته باشیم؛ چراکه اگر این گونه باشد، شکست خواهیم خورد.

وی اظهار داشت: در این چهار دهه انقلاب انصافاً کارکنان نیروی انتظامی زحمات فراوانی کشیده‌اند و در این دوران بیش از 14 هزار شهید و 20 هزار جانباز تقدیم انقلاب شده است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی توانست در حوادثی که کشور را در یک وضعیت خاص قرار داد، وارد و صحنه را مدیریت کند، گفت: خوشبختانه امروز جایگاه نیروی انتظامی هم از منظر مردم و هم از منظر سران قوا و نیز ستادکل نیرو‌های مسلح ارتقاء یافته و هیچ انحرافی در برنامه و بودجه نداشته است.

وی با یادآوری این مطلب که برای ما بسیار با اهمیت است که مقام معظم رهبری می‌فرماید «این همان مسیری است که ما در نظر داریم و باید با سرعت بیشتری آن را طی کنید»، گفت: با تمام فشار‌ها و ماموریت‌های مضاعف خوشبختانه کار مدبرانه مدیریت شده به نحوی که رضایت همگانی را در بر داشته است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور ضمن آمادگی کامل پلیس برای چهارشنبه آخر سال و خدمات‌رسانی در ایام نوروز به مردم عزیز گفت: قطعا اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب و توصیه‌های مقام معظم رهبری در راستای ارتقای سازمان، کارکنان و مأموریت‌ها برای ما نصب‌العین خواهد بود.

سردار اشتری در پایان با تقدیر از عملکرد فرماندهان و معاونان نیروی انتظامی در صحنه‌های مختلف بیان کرد: این نشست فصلی در پیشبرد اهداف سازمان و ماموریت ها، بی‎شک ثمربخش خواهد بود و امیدوارم با بررسی اقدامات سال 97 آمادگی خود را برای اجرایی شدن برنامه‌های سال جدید ارتقاء دهیم تا به پلیس تراز جمهوری اسلامی ایران نزدیک شویم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار