ما پیروزیم-۳۸۱/ رحمتی به دفاع‌پرس خبر داد؛

ضبط و پخش بیش از ۱۲ هزار دقیقه برنامه در حوزه راهیان نور

مسئول بسیج صدا و سیما گفت: بیش از ۱۲ هزار دقیقه برنامه در تلویزیون و بیش از هفت هزار برنامه رادیویی در حوزه راهیان نور ضبط و پخش خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ - 22March 2019

ضبط و پخش بیش از 12 هزار دقیقه برنامه در حوزه راهیان نور«محمدمهدی رحمتی» مسئول بسیج صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه فعالیت قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور در سه بخش رادیویی تلویزیونی، فضای مجازی و مطبوعات طبقه‌بندی خواهد شد، اظهار داشت: در حوزه تلویزیونی برنامه‌های تولیدی شامل تیز‌رها و کلیپ‌های دعوت از زائران به راهیان نور، ارتباطات گسترده زنده از یادمان‌های دفاع مقدس، تولید دو برنامه خاک آشنا و سرخط و پخش ویژه برنامه سال تحویل از یادمان شلمچه، پخش مستند‌های روایتگری و مستند‌های اعزام کاروان‌های راهیان نور ازجمله برنامه‌های تلویزیون است.

وی ادامه داد: در ایامی که سفرهای راهیان نور صورت می‌گیرد، تمامی شبکه‌های سراسری و شبکه‌های استانی به موضوع راهیان نور می‌پردازند.

رحمتی با اشاره به اینکه امسال «رادیو بهاران» را نخواهیم داشت، گفت: به جای رادیو بهاران، «رادیو سفر» به طور اختصاصی به موضوع راهیان نور می‌پردازد و شبکه‌های رادیویی دیگر به موضوع راهیان نور خواهند پرداخت.

مسئول قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور اضافه کرد: در سال گذشته رادیو بهاران پوشش کافی در یادمان‌های دفاع مقدس را نداشت و فقط بخشی از اخبار آن در اهواز و تهران شنیده می‌شد؛ لذا امسال تلاش شده از ظرفیت رادیو‌هایی استفاده کنیم که پوشش منطقه‎ای وسیع‌تری داشته باشد.

وی عنوان کرد: خبرگزاری و فضای مجازی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هم مانند سال‌های گذشته پای کار خواهند آمد و امیدواریم بتوانیم حضور پرشور زائران کاروان‌های راهیان نور را انعکاس دهیم.

رحمتی افزود: بیش از ۱۲ هزار دقیقه برنامه در تلویزیون و بیش از هفت هزار برنامه رادیویی در حوزه راهیان نور ضبط و پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار