ماپیروزیم- ۱۰۶/

راهیان نور، سرمایه‌گذاری در مقابل جنگ نرم است

«علی شورزاده» در همایش حس پروانگی گفت: راهیان نور یک سرمایه‌گذاری در مقابل جنگ نرم است و در مقابل جنگ نرم باید بصیرتمان را افزایش دهیم.
کد خبر: ۳۳۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴ - 09March 2019

راهیان نور، سرمایه گذاری در مقابل جنگ نرم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «علی شورزاده» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در همایش «حس پروانگی» اظهار داشت: ماموریت اصلی آموزش و پرورش تربیت است و در این راستا تلاش می کنیم تا دانش آموز بعد از 12 سال تحصیل در آموزش و پرورش به یک فرد مومن و در تراز جمهوری اسلامی تبدیل شود.

وی بیان کرد: ما در سفر راهیان نور به دنبال آثار تربیتی هستیم همچنین راهیان نور عامل بازدارندگی از آسیب هاست و هرکسی که به این سفر برود در برابر بسیاری از آسیب ها واکسیناسیون می شود.

شورزاده با بیان اینکه امروز جنگ تمام نشده و شکل جنگ تغییر یافته است، گفت: راهیان نور یک سرمایه گذاری در مقابل جنگ نرم است و در مقابل جنگ نرم باید بصیرتمان را افزایش دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: راهیان نور زنده نگه داشتن و اشاعه فرهنگ عاشورایی است؛ جوانان ما در زمان جنگ تحمیلی به تاسی از سرور و سالار شهیدان به جبهه حق علیه باطل شتافتند و امروز نیز امید رهبر انقلاب به جوانان است و در بیانیه گام دوم انقلاب، ایشان به جوانان توصیه هایی کرده اند که لازم است شما دانش آموزان آن را مطالعه کنید.

وی با اشاره به زندگی نامه شهدا و رزمندگان گفت: وقتی به زندگینامه این بزرگواران نگاه کنیم می بینیم که بخش بیشتری از رزمندگان از طریق مساجد و مدارس به جبهه اعزام شدند و امروز نیز باید بین مسجد، مدرسه و خانواده بیش از گذشته پیوند برقرار شود.

شورزاده در پایان گفت: امسال سهمیه ابلاغی راهیان نور دانش آموزی خراسان شمالی پنج هزار و 600 نفر است که تاکنون سه هزار 860 دانش آموز استان به راهیان نور اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها