عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

ضرورت افزایش سقف تسهیلات مسکن/ مردم قادر به خرید خانه نیستند

مجید کیان‎پور با اشاره به افزایش نامتعارف قیمت مسکن گفت: در شرایط کنونی مردم قادر به خرید خانه نیستند و باید دولت در این خصوص اقدام اساسی انجام دهد.
کد خبر: ۳۳۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ - 10March 2019

مجید کیان‎پور نماینده مردم شهرستان‌های درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با اشاره به افزایش قیمت نامعقول در بازار مسکن اظهار داشت: عملکرد مسوولان در دولت و مجلس در خصوص اعطای تسهیلات مسکن به مردم صحیح نیست؛ چراکه با این میزان تسهیلات که در اختیار مردم قرار می‌گیرد آنها قادر به خرید خانه نیستند.

وی با بیان اینکه باید ارائه تسهیلات مسکن به مردم مطابق با نرخ تورم افزایش پیدا کند، افزود: دولت بر این باور است که اگر تسهیلات مسکن افزایش پیدا کند شاهد تورم و افزایش بی‌رویه قیمت مسکن خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان‌های درود و ازنا در مجلس گفت: متاسفانه محدود کردن سقف تسهیلات مسکن از سوی دولت منجر به متوقف شدن تولید مسکن شده است و از سوی دیگر مردم به خصوص اقشار ضعیف جامعه با این میزان تسهیلات دریافتی قادر به خرید خانه نیستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تاکید کمیسیون متبوعش مبنی بر اینکه رونق در بازار مسکن نیازمند افزایش تسهیلات است، گفت: خانه‎دار شدن مردم با شعار میسر نمی‌شود؛ لذا تحقق این شعار مستلزم افزایش تسهیلات ارزان‌ قیمت به مردم است.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه باید مشکلات مالی و کمبود بودجه بانک‌ مسکن مرتفع شود، گفت: اگر سیاست‌های این بانک‌ها در ارائه تسهیلات به مردم تغییر نکند، در سال جدید شاهد افزایش مشکلات عدیده‌ای در این خصوص برای مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار