حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی‌صفت:

شهدا اجازه قدرت‌نمایی به مستکبران جهانخوار را ندادند

جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شهدا معادلات سیاسی جهان را برهم زده و اجازه ندادند تا مستکبران جهانخوار بتازند و قدرت‌نمایی کنند.
کد خبر: ۳۳۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ - 10March 2019

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در مراسم تشیع پیکر 2 تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس که در دانشگاه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا برگزار شد، اظهار داشت: شهدا افتخار ملت ایران و از تاثیرگذارترین افراد جامعه اسلامی هستند، آنان معادلات سیاسی و امنیتی جهان را برهم زدند و اجازه قدرت نمایی به مستکبران را ندادند.

وی افزود: شهدای جنگ تحمیلی پرآوازه‌ترین شخصیت‌های جامعه اسلامی هستند و شهرت آسمانی دارند و در پیشگاه خداوند دارای مقام و منزلتی وصف ناشدنی‌اند، که هیچ افق فکری قادر به درک آن نیست.

جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه بالاتر از مقام شهادت وجود ندارد، گفت: شهید مظهر اوصاف الهی است، چون با ایثارگری و جانفشانی در مسیر نورانی وحی و بندگی گام برمی دارد.

وی با بیان اینکه همه ما نسبت به خون این شهدا مسئولیم و باید در قبال آن‌ها به درگاه خدا پاسخگو باشیم، افزود: استقلال و امنیت امروز داردیم به برکت خون شهدا است و دولتمردان باید درک کنند که این جایگاهی که امروز به دست آورده‌اند، به واسطه ایثارگری شهدا بوده است، پس باید قدردان باشند و همچون شهدا خدمتگزاری مردم را کنند. پیام شهدا به مسئولین این است که بداندیشی نکنید، یادتان نرود از کجا به کجا رسیده‌اید. در انجام وظیفه و خدمت رسانی کوشا باشید.

حجت الاسلام جلیلی صفت با تاکید بر اینکه نبرد امروز اقتصادی است، افزود: امروز با جنگ اقتصادی تمام‌عیار مواجهیم و میدان رزم امروز عرصه اقتصادی است، از دولتمردان توقع می‌رود در عرصه رزم اقتصادی تلاش کنند و از سیره شهدا که جلوی دشمن کوتاه نیامدند، در این رزم تبعیت کنند.

وی افزود: امروز به حمدالله مردم ما پای کار هستند؛ و نشان دادند که همان ملت دوران دفاع مقدسند.

جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: این شهدا آمده‌اند تا خیلی از مسائل را به ما یادآوری کنند، تا خدمتگزاری و تلاش و ایثار و در خط ولایت حرکت کردن را فراموش نکنیم.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار