نماینده ولی فقیه در لرستان:

تشییع پیکر هر شهید جامعه را به سمت حرکت آرمانی سوق می‌دهد

آیت الله «سید احمد میرعمادی» گفت: هر گاه دچار کسالت و سستی می‌شویم، تشییع پیکر هر شهید جامعه را به سمت حرکت آرمانی سوق می‌دهد.
کد خبر: ۳۳۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ - 10March 2019

تشییع پیکرهر شهید جامعه را به سمت یک حرکت آرمانی سوق می دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» نماینده ولی‌ فقیه در لرستان امروز یکشنبه(19 اسفند) در مراسم تشییع 2 شهید گمنام در خرم‌آباد، ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت: اگر امروز قدرت و استقلالی هست به برکت خون شهدا است.

وی با بیان اینکه همچنان که شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می گیرند، جامعه را زنده می کنند و وجوشان مایه حیات جامعه است، افزود: حضور 2 شهید گمنام که پیام‌آور عزت و عظمت ما هستند طراوت خاصی به شهر خرم آباد بخشیده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با ذکر این مطلب که شهدا هر بار روح تازه‌ای در کالبد جامعه می‌دمند، گفت: اگر این شهادت‌ها و رشادت‌ها نبود ما شاهد آغاز چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی ایران نبودیم‌.

آیت الله میر عمادی با اشاره به اینکه ملتی که از شهدا  الگو بگیرند قطعاً جاودانه می‌ماند، بیان کرد: شهدا همه وجود خودشان را در راه خدا دادند و خداوند هم نام آنان را جاودانه کرد.

وی تصریح کرد: هر گاه دچار کسالت و سستی می شویم، تشییع پیکر هر شهید جامعه را به سمت حرکت آرمانی سوق می دهد، امروز هم همزمان با شهادت امام هادی (ع) شهر خرم‌آباد با وجود این دو شهید نورانی شده است.

امام جمعه خرم آباد، شهدا را انسان های ولایتمداری دانست که الگوی ما هستند و با بیان اینکه شهدا برای انجام تکلیف الهی قدم به عرصه جهاد نهادند در پایان گفت: خدا را شاکریم که  اسوهای ما انسان های پاک، شجاع  و ولایتمداری مانند شهدا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار