آیت الله سعیدی:

خانواده شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی هستند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: خانواده شهدا به‌عنوان پشتوانه انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند که باید قدردان آن‌ها بود.
کد خبر: ۳۳۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷ - 10March 2019

خانواده شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «سیدمحمد سعیدی» ظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از مدیران اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اظهار داشت: شناخت سنت‌ها و روش‌های زندگی اهل‌بیت (س) موجب پیشرفت ما می‌شود.

وی خانواده شهدا را افرادی ارزشی، قدردان و کم‌توقع دانست و افزود: توجه به نیاز‌های اخلاقی، فرهنگی و عاطفی خانواده‌های شهدا امری ضروری است تا با شناخت این نیاز‌ها بتوان بخوبی به حل آن‌ها پرداخت.

امام جمعه قم اضافه کرد: پیامبر اسلام (ص) گزارش‌دهنده شهادت شهیدی همانند جعفر طیار (ع) می‌شود و با حضور در بیت این شهید به نیاز‌های عاطفی و مادی خانواده وی توجه می‌کند که این مساله نشان دهنده لزوم پرداختن به نیاز‌های خانواده‌های شهداست.

وی با اشاره به ضرورت توجه بنیاد شهید به نیاز‌های خانواده‌های شهدا افزود: خانواده شهدا به‌عنوان پشتوانه انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند که باید قدردان آن‌ها بود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز با اشاره به اینکه تاکنون ۹۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا به ویژه فرزندان آن‌ها از برنامه‌های مشاوره استفاده کرده‌اند، افزود: ۴۲۰ نفر نیز به صورت رایگان طی امسال به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

سید جواد هاشمی گفت: تصاویر شهدا در مساحت ۹ هزار متر مربع بنر در نقاط مختلف شهر قم به نمایش گذاشته شده است که این وصیتنامه‌ها به سه زبان در سطح استان نوشته است.

وی بیان کرد: هفت هزار و ۸۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا و جانبازان بیمه شده‌اند و برای امسال نیز تسهیلات برای خرید منزل برای خانواده‌های شهدا در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها