سرلشکر صفوی:

بدون تمدن‌سازی نمی‌توان در تحولات جهان و منطقه تاثیرگذار بود

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه بدون تمدن سازی نمی توان در تحولات جهان و منطقه تاثیر گذار بود، اظهار داشت: ما برای اداره کشور نیاز به ۷۰۰۰ کادر داریم و این وظیفه بر عهده دانشگاه‌های ما است.
کد خبر: ۳۳۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ - 10March 2019

بدون تمدن سازی نمی توان در تحولات جهان و منطقه تاثیر گذار بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا عصر امروز در پیش همایش اول همایش آینده پژوهی و‌ جهان اسلام در افق 1414 طی سخنانی اظهار داشت: نسل اول انقلاب به فضل الهی توانستند در چهل سال گذشته هم انقلاب را به پیروزی برسانند و هم نظام اسلامی را تا اینجای کار برسانند و حال نوبت آن است تا گام دوم انقلاب را جوانان بردارند.

وی افزود: از نظر بنده سه گسل و‌ چالش فعال جهان غرب در حال حاضر عبارت است از گسل ژئو‌استراتژیکی که در آن اروپا و غرب در مقابل روسیه است که از جنس گسل نظامی هم است. گسل دوم گسل اقتصادی غرب با چین است و گسل سوم آنها هم گسل فرهنگ و تمدن اسلامی در مقابل فرهنگ و تمدن غرب است.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه حضرت امام توانست تمدن اسلامی و ایرانی را با هم پیوند دهد، تصریح کرد: امروز قلب فرهنگ و تمدن اسلام در ایران می تپد و اسلام وهابی عربستان و الازهر مصر نمی توانند بر جهان اسلام حکومت کنند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا ادامه داد: هدف ابوبکر بغدادی این بود تا هم انرژی نهفته در جهان اسلام را تخلیه کند و هم سوریه و‌ عراق را به نفع صهیونیست ها نابود کند اما در این میان جمهوری اسلامی پیروز این نبرد شد.

وی عنوان کرد: اسلام ظرفیت تمدن سازی را دارد ‌و این امر در دل قرآن و بیانات اهل بیت نهفته است.  ما بدون تمدن سازی نمی توانیم در تحولات جهانی و منطقه ای تاثیر گذار باشیم. بر همین اساس آمریکایی ها از قدرت ما نمی ترسند بلکه از توان تمدن سازی ما می ترسند.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه امروز‌ یک ارتش متحد اسلامی در سوریه شکل‌گرفته است، گفت: ما امروز توانسته ایم با استفاده از قدرت ایدئولوژی تا دریایی مدیترانه برویم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا اظهار داشت: ما برای اداره کشور نیاز به ۷۰۰۰ کادر داریم و این وظیفه بر عهده دانشگاه‌های ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها