استاندار مازندران:

پدران شهدا الگوهای راستین وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند

در پیام احمد حسین‌زادگان در پی درگذشت پدر شهیدان کریمی فیروزجایی آمده است: پدران معظم شهدا الگوهای راستین وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام و اسوه پایداری در مسیر ولایت فقیه و موجب عزت و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۳۳۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲ - 10March 2019

پدران شهدا الگوهای راستین وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران در پی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان «حسینعلی و قاسم كریمی فیروزجایی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده‌است: درگذشت حاج «اسماعیل كریمی فیروزجایی» پدر شهیدان والامقام «حسینعلی و قاسم كریمی فیروزجایی» كه عمر خود را در پاسداری از آموزه‌های فرزندان شهیدش سپری كرد و با بصیرت و آگاهی مشعل صبر و مقاومت در راستای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی را پس از آلاله‌های گلگون كفن دوران دفاع مقدس به‌دست گرفت، موجب تالم و تاثر گردید.

پدران معظم شهدا الگوهای راستین وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام و اسوه پایداری در مسیر ولایت فقیه و موجب عزت و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

شادروان حاج «اسماعیل كریمی» از جمله این پدران عزتمند و انقلابی بود که با تقدیم عزیزترین گوهرهای حیات خویش به رسالت الهی و انقلابی خویش عمل کرد.

اینجانب با نهایت تاثر و تالم، درگذشت حاج «اسماعیل كریمی» پدر مجاهد و نستوه دو شهید گرانقدر «حسینعلی و قاسم كریمی فیروزجایی» را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به‌ویژه خانواده محترم و سوگوار زنده یاد كریمی، مردم ولایتمدار استان خصوصا مردم شهیدپرور شهرستان بابل از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز سفرکرده رحمت واسعه و رضوان الهی مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها