ما پیروزیم- ۱۲۱/

سردار سپهر: تامین امنیت کامل زائران راهیان نور/ دفاع مقدس بهترین گنجینه است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از تامین کامل امنیت زائران راهیان نور در نوروز 98 خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ - 11March 2019

سردار سپهر: تامین امنیت کامل زائران راهیان نور/ دفاع مقدس بهترین گنجینه استسردار «محمد حسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با اشاره به بزرگترین دستاوردهای دفاع مقدس اظهار داشت: بزرگترین رهاورد و دستاورد دفاع مقدس مدیریت جهادی انقلابی، مدیریت در شرایط سخت، عبور از بن‌بست‌ها و موانع و ناامید ساختن دشمنان بود. به نظر می رسد امروز ضرورت دارد مدیران کشور در عرصه های مختلف با تاسی به شاخص‌های مدیریت جهادی دفاع مقدس برای برون رفت از مشکلات و موانع هم خودشان عمل کنند و هم به جوانان و اقشار مختلف یاد بدهند و آن را تبیین کنند. باید شاخص های زندگی و مدیریت جهادی و انقلابی و نسخه نویسی جهادی و انقلابی را از دفاع مقدس یاد بگیریم و آن را یاد دهیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه های مختلف برای تامین امنیت کاروان های راهیان نور گفت: قرارگاه حضرت اباالفضل با همه قوت و ظرفیت برای ایجاد امنیت کاروان های راهیان نور تلاش می کند و ما مشکلی را در زمینه امنیتی احساس نمی کنیم.

دفاع مقدس بهترین گنجینه است

وی افزود: امروز شرایط ما در مواجهه با دشمن مشابه شرایط دوران دفاع مقدس است، اگر خواهیم همان فرهنگ مقاومت، ایستادگی، مبارزه با استکبار، خودکفایی، اتکای به خود، نگاه به درون و ناامیدی از دشمن و مقابله با او را داشته باشیم بهترین گنجینه دفاع مقدس است که به آن مراجعه و عمل کنیم.

سپهر راهیان نور را بزرگترین اقدام و فعالیت فرهنگی کشور برای تبیین ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نیازمند انس با این فرهنگ است، به نظر می رسد راهیان نور امروز برای تبیین ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ حاکم بر آن دوران بهترین اقدام و فعالیت فرهنگی است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: عنایت جوانان و اقشار مختلف مردم برای حضور در مناطق دفاع مقدس و استقبال بسیار خوب از آن نشان دهنده این است که هدف گذاری ها عالمانه و هوشمندانه بوده است.

وی با اشاره به دغدغه مسوولان راهیان نور برای این حرکت عظیم فرهنگی گفت: دغدغه ما مسوولان مشارکت، همراهی، هم افزایی و تعامل همه دستگاه های کشور در راهیان نور است. اینکه مسوولین و مدیران کشور برای کمک به این نهضت بزرگ فرهنگی خودشان سهیم و دخیل شوند، هرچه بیشتر پای کار باشند دغدغه های ما برای رفع موانع و مشکلات کمتر خواهد بود.

سردار سپهر با اشاره به اقدامات لازم برای به روز ماندن راهیان نور افزود: حضور نخبگان، خواص، صاحبان فکر و اندیشه و افراد باسابقه دفاع مقدس و نقش آفرین در مدیریت راهیان نور می تواند به دستگاه های فرهنگی کشور برای تببین ابعاد راهیان نور کمک کند. پشتیبانی مالی و زیرساختی، ترابری، نقل و انتقالات و تامین امنیت از ضرورت هایی که امیدواریم مسوولین به آن توجه کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار