ما پیروزیم- ۱۳۳/

شهیدان الگوی مناسبی برای تربیت نسل جوان هستند

خواهر شهید اردو جهانی گفت: شهیدان الگوی مناسبی برای تربیت نسل جوان هستند.
کد خبر: ۳۳۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ - 11March 2019

شهیدان الگوی مناسبی برای تربیت نسل جوان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، فرخ جهانی خواهر شهید اردو جهانی، با بیان اینکه نباید به دشمن فرصت غلبه و نفوذ بر جوانان را داد، اظهار داشت: شهدای ما الگوی مناسبی برای تربیت نسل جدید هستند و باید زندگی آن‌ها سرلوحه جوانان کشور شود.

 وی با اشاره به تربیت انقلابی برادر شهیدش گفت: برادرم شاگرد اول دبیرستان بود و بلافاصله در رشته تربیت‌معلم در دانشگاه سراسری پذیرفته شد، دو ماه از زمان دانشجویی او نمی‌گذشت که داوطلبانه به جنوب آمد.

 خواهر شهید اردو جهانی با اشاره به اینکه شهید بدون پشتوانه و پدر، بزرگ شد، اظهار داشت: برادرم شب‌ها کار می‌کرد و روزها درس می‌خواند. با اینکه نوجوان و کم سن و سال بود برای تأمین هزینه زندگی ۴ خواهر و ۲ برادر خود زحمات زیادی می‌کشید اما لحظه‌ای از کسب علم‌اندوزی غافل نمی‌شد.

 وی با اشاره به نحوه شهادت برادرش گفت: برادرم در عملیات‌های زیادی حضور داشت و سرانجام در عملیات کربلای 5 با ترکش خمپاره سرش از پیکر جدا شد و به شهادت رسید.

 جهانی بیان داشت: نوجوانان و جوانان کشور باید پشتیبان امام زمان (عج) باشند و رهبر را تنها نگذارند گوش به حرف‌های مغرضانه دشمن ندهند؛ فرهنگ غرب برای جوانان ما الگو شده؛ چرا ما برای دشمن الگو نباشیم.

 وی خطاب به مسئولین اظهار داشت: مردم را ببینند، تلاش کنند مانند امیرالمؤمنین (ع) به فقرا رسیدگی کنند، خون شهیدان نباید پایمال شود، شهیدان فرزندان همین ملت و مردم بودند که کشور را از آتش جنگ نجات دادند؛ بی‌توجهی به مردم کار درستی نیست.

 خواهر شهید، عمل به بیانیه «گام دوم انقلاب» رهبری را ضروری دانست و افزود: در ۴۰ ساله اول انقلاب پیشرفت چشمگیری در عرصه علمی و فرهنگی داشتیم؛ پس ما می‌توانیم در ۴۰ ساله دوم انقلاب در تمامی عرصه‌ها به نقطه قابل‌قبول جهانی برسیم و لازمه این امر گوش دادن به امر ولی‌فقیه است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار