طی پیامی؛

نماینده ولی فقیه در سپاه اعطای نشان «ذوالفقار» به سرلشکر سلیمانی تبریک گفت

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پیامی مفتخر شدن فرمانده نیروی قدس سپاه به دریافت نشان ذوالفقار از سوی مقام معظم رهبری را به وی تبریک گفت.
کد خبر: ۳۳۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ - 11March 2019

نماینده ولی فقیه در سپاه به سرلشکر سلیمانی تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه در پی مفتخر شدن سرلشکر پاسدار حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه به دریافت نشان ذوالفقار از دست فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

با کمال مسرت، مفتخر شدن جنابعالی به دریافت نشان ارزنده ذوالفقار از سوی، ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) را تبریک عرض می‌نمایم.

مبرهن است این رخداد مبارک که جلو‌های از کارآمدی ایمان، اخلاص، معنویت و توکل به خدا در میدان جهاد و مبارزه با دشمنان اسلام و مقابله با فتنه عظیم غربی- عبری و عربی در منطقه غرب آسیا و قدردانی از حماسه تاریخی و شگفت‌آور مدافعین حرم و جبهه مقاومت اسلامی است، ضامن ارتقای باور، انگیزه و مجاهدت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحقق مأموریت‌های خطیر در صحنه‌های نیاز انقلاب و امت اسلامی خواهد بود.

استمرار توفیق، عزت و سربلندی روزافزون آن فرمانده فرهیخته و وارسته و آحاد رزمندگان غیور نیروی قدس سپاه در برافراشتن پرچم مقاومت در اقصی نقاط عالم، تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و اطاعت از منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را از درگاه احدیت مسئلت می‌کنم.

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار