معاون استاندار خراسان شمالی:

امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی هستیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در همایش گام دوم در عصر جدید انقلاب اسلامی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی هستیم، امروز سخن گفتن از دودستگی‌ها و اختلاف‌ها، آب به آسیاب دشمن ریختن است.
کد خبر: ۳۳۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ - 11March 2019

با اعتماد به جوانان امید بزرگی برای آینده انقلاب رقم بزنیم //تیتر با حرف اصافه شروع نمی شود// زمان خبر باید لحاظ شود///به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «ولی‌الله حیاتی» معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی صبح امروز در همایش گام دوم در عصر جدید انقلاب اسلامی اظهار داشت: جوانان در شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی، محوری‌ترین نقش را به عهده داشتند.

وی اضافه کرد: این جوانان بودند که در مساجد، حسینیه‌ها، دانشگاه‌ها، حوزه‌ها و مدارس، هسته‌ها و کانون‌های اصلی مقابله با رژیم طاغوت سالار را تشکیل دادند، این جوانان بودند که مردم را متمرکز کردند و راهپیمایی باشکوهی در پیروزی انقلاب اسلامی به راه انداختند و این جوانان ما بودند که زیر سخت‌ترین شکنجه‌های رژیم پهلوی ایستادند و مقاومت کردند و حتی جان شیرین خود را تقدیم انقلاب کردند.

حیاتی گفت: وقتی تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی را نگاه می کنیم می بینیم که نقش جوانان از کلیدی ترین نقش‌ها در حفظ انقلاب بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی با اشاره به جنگ تحمیلی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس این جوانان ما بودند که جنگ را پیش بردند و میدان دار جنگ بودند؛ رنج سنی فرماندهان دفاع مقدس بین 19 تا 28 سال بود و توانستند در مقابل فرماندهان تا بیخ دندان مسلح رژیم بعث که عمدتا تحصیلات آکادمیک نظامی داشتند بایستند و هیمنه دشمن را در هم بشکنند.

وی تصریح کرد: اگر امروز انقلاب در اوج قله‌های عزت و ایستادگی است، اگر امروز انقلاب در مجامع بین‌المللی سخنی برای گفتن دارد و اگر امروز ایران ما در دنیای بدون امنیت به جزیره مملو از امنیت و ثبات تبدیل شده است، به برکت وجود مقام معظم رهبری است.

حیاتی با بیان اینکه مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، جوانان هستند، گفت: در طول چهل سالگی انقلاب هر کجا به جوانان اتکا کردیم پیروز شدیم و امروز نیز باید در عرصه های علمی، فناوری، پژوهشی و مدیریتی به این نسل پرامید اعتماد کنیم تا امید بزرگی را برای آینده انقلاب رقم بزنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی خطاب به جوانان عنوان کرد: امروز همه ما و شما بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی هستیم، امروز سخن گفتن از دودستگی ها و اختلاف ها، آب به آسیاب دشمن ریختن است.

این مسئول متذکر شد: امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می بریم که محور آن معیشت مردم است و در جنگ باید آرایش جنگی بگیریم و لازمه آرایش جنگی ما وحدت و همدلی در مقابل توطئه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار