آغاز اجرای رزم‌نمایش «شب شیدایی» در بیمارستان صحرایی امام علی (ع)

برنامه رزم‌نمایش ویژه خواهران با عنوان «شب شیدایی» در منطقه یادمانی بیمارستان صحرایی امام علی (ع) آبادان آغاز شد.
کد خبر: ۳۳۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ - 11March 2019

آغاز اجرای رزم نمایش «شب شیدایی» در بیمارستان صحرایی امام علی (ع)به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با حضور دانشجویان دختر دانشگاه‌های کشور در منطقه یادمانی بیمارستان صحرایی امام علی (ع) آبادان اجرای رزم‌نمایش «شب شیدایی» آغاز شد.

«محمدی» مسوول این برنامه در تشریح فرآیند اجرای برنامه، گفت: پس از حضور کاروان دانشجویان دختر در منطقه یادمان و پیاده شدن از اتوبوس‌ها، با ستون‌کشی و حرکت در تاریکی شب، زائران با صدای تیراندازی و انفجارات در مسیر روبه‌رو می‌شوند که پس از آن غرش و حرکت تانک و نفربر زرهی و آژیر آمبولانس‌ها و فریادهای امدادگران که حامل مجروحان هستند، توجه همگان را به خود جلب می‌کند؛ سپس با حضور دانشجویان، اجرای تئاتر توسط بانوان بازیگر آغاز می‌شود.

وی افزود: پرده آخر این برنامه با حضور و روایت‌گری بانوان رزمنده و امدادگر دوران دفاع مقدس و همسر و مادران شهدای مدافع حرم به پایان می‌رسد.

محمدی همچنین با تبیین هدف اجرای این برنامه گفت: این برنامه با هدف تشریح مختصری از نقش بانوان کشور در پیروزی انقلاب اسلامی، مقاومت هشت سال دفاع مقدس و تربیت شیرمردان حیدری در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و همچنین تبیین نقش دختران دانشجو در برداشتن گام دوم انقلاب طراحی شده است.

گفتنی است، اجرای این برنامه تا 26 اسفند در یادمان بیمارستان صحرایی امام علی (ع) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار