مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری یادواره شهید صیادشیرازی و ۱۱۰ شهید شاخص در کرمانشاه

سردار «مرادعلی محمدی» گفت: یادواره شهید صیادشیرازی و ۱۱۰ شهید شاخص 21 فروردین ماه سال 98 در تالار گل نرگس کرمانشاه خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ - 11March 2019

یادواره شهید صیاد شیرازی و ۱۱۰ شهید شاخص در کرمانشاه برگزار می‌شودسرتیپ دوم پاسدار «مرادعلی محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه اظهار داشت: یادواره بزرگداشت سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی و 110 شهید شاخص روز چهارشنبه 21 فروردین‌ماه ساعت 10:30 الی 12 در تالار گل نرگس قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این مراسم، امیر سرتیپ  «آراسته» رئیس معارف شهید صیادشیرازی به ایراد سخنرانی می‌پردازد عنوان کرد: در این مراسم از شهدای شاخص کرمانشاه سردار شهید محمدسعید جعفری (سپاه)، امیر سرلشکر شهید حسین ادبیان (ارتش) و سردار شهید جواد حاجی خداکرم (ناجا) یاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهید صیادشیرازی یکی از ولایتمدارترین مردان ارتش بود گفت: زندگی قبل و بعد از انقلاب این شهید، این موضوع را نشان داد و اکنون زندگی وی به عنوان الگو در بین همه اقشار جامعه مطرح است.

محمدی استقلال و عزت ایران اسلامی را مدیون شهدا دانست و تصریح کرد: صیادشیرازی هم یکی از این غیور مردان بود که عاشق نظام و ولایت بود. همچنین نظامی بودن، انقلابی بودن، مردمداری و معنویت خواسته فرمانده کل قوا از نیروهای نظامی است که این ویژگی‌ها در شهید صیادشیرازی نیز متجلی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار