فرمانده کل ارتش دریافت نشان ذوالفقار را به سردار سرلشکر قاسم سلیمانی تبریک گفت

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی اعطای نشان ذوالفقار به سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی را به وی تبریک گفت و آن را نشانه لیاقت و شایستگی آن سردار سرافراز سپاه اسلام دانست.
کد خبر: ۳۳۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ - 11March 2019

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی اعطای نشان ذوالفقار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی را به وی تبریک گفت و آن را نشانه لیاقت و شایستگی آن سردار سرافراز سپاه اسلام دانست.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ضمن ارج نهادن به همت و دلیرمردی رزمندگان غیور جبهه مقاومت و خلق حماسه‌ای تا ابد ماندگار در تاریخِ سرافرازی و عزت مسلمین و مستضعفین جهان که منجر به حفظ قلمرو امت اسلامی در برابر استکبار شد؛ اِعطای نشان ذوالفقار از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را به جنابعالی، فرماندهان و رزمندگان نیروی قدس، مجموعه ولایتمدار و جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت تبریک گفته و آن را نشانِ لیاقت جنابعالی و رضایت فرمانده و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) می‌دانم.

از خداوند متعال تداوم توفیق و سربلندی شما و کارکنان غیور و ولایی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در پناه ایزدمنان و در پرتو توجهات حضرت، ولی عصر (عج) مسئلت می‌نمایم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها