سردار غیاثی خبر داد؛

بررسی طرح‌های افزایش صادرات به کشورهای منطقه در کمیته اقتصاد مقاومتی

عضو هیئت علمی کمیته اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از بررسی طرح‌های شرکت کالبر در راستای اقتصاد مقاومتی و افزایش صادرات ایران به کشورهای عراق، سوریه و افغانستان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ - 12March 2019

«سردار داود غیاثی‌راد» عضو هیئت علمی کمیته اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، از برگزاری جلسه هم‌اندیشی اقتصاد مقاومتی خبر داد و اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی و توجه به نقش مهندسین بسیجی و حزب‌الهی در تولید، صادرات و واردات مناسب، جلسه‌ و بازدید تخصصی از شرکت کالبر با حضور مهندسین و متخصصین انجام شد.

وی افزود: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این مجموعه و خانواده‌های شهدا، جانبازان و انقلابیون این مجموعه، بر تولید مساعد و به موقع در راستای اقتصاد مقاومتی در شرکت کالبر که تولید و صادر کننده مواد غذایی و مخوصاً لبنیات است، تاکید شد.

عضو هیئت علمی کمیته اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از بررسی طرح‌های مناسب این مجموعه در راستای اقتصاد مقاومتی خبر داد و عنوان کرد: اقدامات این شرکت در جهت جذب نیروی انسانی کارآمد، اشتغال و کارآفرینی و افزایش تولید داخلی و صادرات مناسب به کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق و افغانستان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت تا این روند به شکل بهتری صورت گیرد.

سردار غیاثی راد خاطرنشان کرد: مهندسین این مجموعه تاکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشتند که با حضور جمعی از رزمندگان، بسیجیان و فرماندهان و مهندسین تخصصی صنایع غذایی انجام شد.

وی از پیشنهادهای لازم و طرح‌های کلان این مجموعه برای رونق اشتغال و تولید خبر داد و گفت: پیشنهادهای بسیار خوب و مثمرثمری در این زمینه و در سطح کشور مطرح و مقرر شد در کمیته اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در حوزه اقتصاد و ابعاد حقوقی اقتصادی، اقتصاد مقاومتی گردهمایی مهندسین بسیجی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها