ما پیروزیم- ۱۷۸/

حجاب تکمیل کننده شخصیت اجتماعی زنان است

گوینده صداوسیمای مرکز خوزستان گفت: بانوان هنرمند و فعال در عرصه اجتماع با رعایت حجاب، شخصیت اجتماعی کسب می کنند.
کد خبر: ۳۳۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ - 12March 2019

حجاب تکمیل کننده شخصیت اجتماعی زنان استبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سارا صُدیر فعال رسانه ای و گوینده صدا و سیمای مرکز خوزستان، در جریان بازدید از مناطق عملیاتی جنوب، با بیان اینکه «راهیان‌نور» مدرسه فرهنگسازی است، اظهار داشت: شعار «ما پیروزیم» که در راهیان نور امسال مطرح شده است، وظیفه مسئولین را بیش از پیش سنگین کرده است.

وی افزود: اگر برنامه ریزی مسئولین و دست اندرکاران در زمینه راهیان نور بیشتر شود کارهای بهتر با خروجی های وسیع تر خواهیم داشت.

این بانوی رسانه ای، با اشاره به انتخاب پوشش چادر برای فعالیت های فرهنگی خود، بیان داشت: اجراهایم در صدا و سیما با پوشش چادر است. به چادر که حجاب برتر است اعتقاد دارم. زنان و دختران مسلمان باید اصل حجاب را فراموش نکنند و دچارغرب زدگی نشوند.

وی در ادامه تصریح کرد که، پوشش کامل به معنای آرامش و حفظ زنان از بدی ها و پلیدی ها است.

صُدیر بیان داشت: اگر حجاب را بین خود و گناهانمان قرار دهیم، حجاب بین ما و خدا برداشته و درهای رحمت الهی به سوی ما گشوده می شود. اگر اصل مسئله حجاب را درک و با بصیرت به پوشش خود نگاه کنیم در سطح جهانی حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شرکت در اردوهای راهیان نور برایم غذای معنوی روح است، اظهارداشت: هر ساله از این سفر معنوی توشه ای برداشت می کنم و مرور خاطرات شهدا و به یاد شهیدان زندگی کردن شاخص ترین الگو برای جوانان کشور است.

صُدیر در پایان مطرح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب ۴۲ بار خطاب به جوانان و آحاد مردم کشور فرمودند که ما در عرصه های مختلف می توانیم نیروی عملیاتی خوبی برای رهبر خود باشیم. اما لازمه انجام این عملیات این است که متحدانه وارد میدان شویم تا بتوانیم نتیجه بهتری دریافت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها