یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رونمایی شد

آیین رونمایی از یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ - 12March 2019

یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رونمایی شد

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیین رونمایی از یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر امروز با حضور مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران، مشاور رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در امور ایثارگران و خانواده‌های شهدای وزارت بهداشت برگزار شد.

«سعید کشمیری» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در این مراسم اظهار داشت: شهید جوان و گمنام این دانشگاه ۳۰ سال پس از شهادت به خاک سپرده شد و این به ما ثابت کرد که برای رسیدن به جایگاهی والا باید صبر کرد.

وی گفت: اینک ما با افتخار میزبان این شهید والامقام هستیم تا بتوانیم از زندگی کوتاه ایشان درس بگیریم و برای سرافرازی ایران اسلامی تلاش کنیم.

این مسئول با بیان اینکه در زمان حاضر نیز درهای ایثارگری باز است تصریح کرد: امروز هر کس در هر پست، مقام و جایگاهی که باشد می‌تواند بهترین تلاش خود را عرضه داشته و یک ایثارگر باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره شهدای وزارت بهداشت با میزبانی علوم پزشکی بوشهر  خاطرنشان کرد: هم زمان با رونمایی از یادمان، ما با افتخار میزبان گرامیداشت ۴۰۰ شهید وزارت بهداشت و درمان و ۷۰ خانواده بزرگوار این شهیدان سرفراز وطن هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها