ما پیروزیم- ۱۸۰/

آمادگی نیروهای نظامی جهت حفظ امنیت حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور

فرمانده هنگ مرزی خرمشهر گفت: به دلیل نزدیکی یادمان‌های دفاع مقدس با مرزهای جمهوری اسلامی ایران توجه بیشتری متوجه نیروهای مرزبانی می‌شود و این نیروها کاملاً آماده و هوشیار جهت حفظ امنیت حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور هستند.
کد خبر: ۳۳۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ - 12March 2019

آمادگی نیروهای نظامی جهت حفظ امنیت حرکت عظیم فرهنگی راهیان نوربه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سرهنگ منصور رضا عزیزی فرمانده هنگ مرزی خرمشهر، در گفتگو با خبرنگار جهاد رسانه‌ای شهید رهبر مستقر در یادمان شهدای شلمچه، با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های نظامی و امنیتی برای برقراری امنیت راهیان نور دست‌به‌کار شده‌اند، گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌ها از قبل انجام‌شده توسط دستگاه‌های نظامی و امنیتی کشور با ستاد مرکزی راهیان نور، در حال حاضر در تمام مناطق دفاع مقدس امنیت کامل برقرار است.

وی افزود: به دلیل نزدیکی یادمان‌های دفاع مقدس با مرزهای جمهوری اسلامی ایران توجه بیشتری متوجه نیروهای مرزبانی می‌شود و این نیروها کاملاً آماده و هوشیار جهت حفظ امنیت حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور هستند.

فرمانده هنگ مرزبانی خرمشهر با توصیه‌ای به کاروان‌های راهیان نور گفت: کاروان‌های راهیان نور با هماهنگی با دستگاه‌های مربوط و تردد از مسیرهای مشخص و از قبل انتخاب‌ شده در حفظ امنیت حاکم در منطقه ما را یاری کنند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند راهیان نور یک حج بصیرتی است، اظهار داشت: تمام دستگاه‌های دولتی موظف هستند که مناسک این حج بصیرتی را فراهم کنند و در این راه هیچ‌گونه کوتاهی نداشته باشند.

وی در پایان با اشاره به شعار سال راهیان نور «ما پیروزیم» تصریح کرد: ملت ایران همیشه پیروز بوده و دشمنان ما از این پیروزی رنج می‌برند و باید با پیروی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی بر پیروزی‌های خود استمرار بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار