ما پیروزیم- ۱۸۲/

جوانان تداوم بخش روحیه مقاومت و ایثار هستند

سردار غیب پرور گفت: جوانان امروز تداوم بخش روحیه مقاومت و ایثار دوران دفاع مقدس هستند و روح سلحشوری را می توانند به جامعه تزریق کنند.
کد خبر: ۳۳۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ - 12March 2019

جوانان تداوم بخش روحیه مقاومت و ایثار هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز با حضور در یادمان بیت المقدس از نمایشگاه دستاوردهای هوا فضای سپاه و قرارگاه مرکزی خادمین شهدا بازدید کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه این بازدید با اشاره به نقش راهیان نور در آشنایی جوانان با اهداف انقلاب و تلاش برای تداوم انقلاب اظهار داشت: کشور متعلق به قشر جوان است و این جوان ها هستند که با رفتار جهادی و انقلابی میتوانند از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنند.

 سردار غیب پرور با تاکید بر اینکه جوانان پیرو حقیقی سیره شهدا هستند، تصریح کرد: معتقدم روح بقای انقلاب اسلامی جوانان مومن، انقلابی و پای کار هستند. جوانان امروز تداوم بخش همان روحیه مقاومت و ایثار هستند که روح سلحشوری را می توانند به جامعه  تزریق کنند.

 وی بیان کرد: دوران دفاع مقدس عرصه جنگ سخت بود اما امروز حضور جوانان در جنگ نرم و در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و هر عرصه ای که به آن نیاز باشد قدم گذاشته اندکه میتواند آینده نظام را در واقع تضمین کند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار