پیام تبریک سرلشکر صفوی به حاج قاسم سلیمانی؛

نیروی قدس سپاه ائتلاف استراتژیک اسلامی را در مقابل جبهه استکبار تقویت کرد

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی خطاب به سرلشکر قاسم سلیمانی تأکید کرد: نیروی قدس سپاه ائتلاف استراتژیک را بر مبنای منظومه فکری اسلام ناب محمدی (ص) در مقابل جبهه استکبار آمریکایی تثبیت و تقویت کرد.
کد خبر: ۳۳۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ - 12March 2019

نیروی قدس سپاه ائتلاف استراتژیک اسلامی را در مقابل جبهه استکبار تقویت کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی اعطای نشان «ذوالفقار» از سوی فرمانده معظم کل قوا به سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

با کمال خرسندی و مسرت اعطای نشان ذوالفقار از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به جنابعالی را تبریک عرض می‌کنم.

زحمات، خدمات و مجاهدت آن برادر ارجمند و مجموعه نیروی پرافتخار قدس و سایر نیرو‌های سپاه در دفاع از ملت‌های مظلوم و بی دفاع مسلمان در صحنه‌های دفاع عمیق استراتژیک انقلاب اسلامی طی بیش از ۲۰ سال گذشته، به حق شایسته تقدیر است.

بحمدالله تدابیر راهبردی و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از بلاد و ملت‌های اسلامی منطقه و فداکاری و رشادت‌های جنابعالی و نیروی قدس سپاه به عنوان پیشانی انقلاب اسلامی در صحنه‌های گوناگون مبارزه با صهیونیسم بین‌الملل و عوامل تروریستی و دست‌پرورده جبهه کفر و نفاق، به ویژه در کارزار دفاع مشروع و انقلابی در برابر جریانات تکفیری در شامات، امنیت و استقلال را برای ملت‌های مسلمان تأمین نمود و ائتلاف استراتژیک را بر مبنای منظومه فکری اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) در مقابل جبهه استکبار آمریکایی و صهیونیسم بین‌الملل و ایادی منطقه‌ای تثبیت و تقویت کرد.

در پایان با درود بر ارواح شهدای مظلوم مدافع حرم و ارج‌گذاری به رشادت‌های رزمندگان مقاومت اسلامی، سربلندی و عاقبت‌بخیری جنابعالی را از تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و سلسله مرتب فرماندهی مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها