نامه یک رزمنده اسلام به خانواده‌اش/ رهبر عزیزم، دعا کنید تا در صف شهدای کربلا قرار بگیرم

برادر «تقی اصغری» دوست و همرزم بسیجی شهید «قادر سیفی» در نامه خود به خانوده‌اش آورده است: «رهبر عزیزم، از شما می‌خواهم که دعا کنید تا شاید حقیر نیز در صف شهدای کربلا و شهدای ایران قرار بگیرم.»
کد خبر: ۳۳۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 13March 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، برادر رزمنده «تقی اصغری» دوست و همرزم بسیجی شهید «قادر سیفی» در تاریخ ۱۳۶۲/۲/۱۰ به خانواده خویش نامه نوشته است، که در زیر به آن اشاره شده است.

نامه یک رزمنده اسلام به خانواده‌اش/ رهبر عزیزم، دعا کنید تا در صف شهدای کربلا قرار بگیرم

تصاویر نامه نوشته شده برادر رزمنده «تقی اصغری»

نامه رزمنده «تقی اصغری» به خانواده‌اش/ رهبر عزیزم، دعا کنید تا در صف شهدای کربلا قرار بگیرم

نامه رزمنده «تقی اصغری» به خانواده‌اش/ رهبر عزیزم، دعا کنید تا در صف شهدای کربلا قرار بگیرم

متن نامه‌ای را که این رزمنده والامقام نوشته شده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی
با سلام و با دورد بی کران بر آقا امام زمان ارواحنا فداء (عج) و نایب بر حقش درهم کوبنده کفر و ستم از پا درآوردنده مستکبران و جهان خواران یار مظلومان امید یتیمان و شهیدان و اسیران آیت الله الامام خمینی که جان تمام رزمندگان و امت حزب الله فدای یک لحظه از عمر گرامیش؛ و با سلام به شهیدان گلگون کفن ایران که با خون خود درخت توانای اسلام را آبیاری نمودند و باعث این شدند که ایران عزیز را از دست این مستکبران برهانند و با سلام به مادران و پدران پسر از دست داده و عروسان شوهر از دست داده و برادران و خواهران برادر از دست داده و سلام گرم رزمندگان انصار آن طفل کوچکی که چشم به در دوخته تا پدرش در را بزند و او را در آغوش خودش بگیرد و بوسش کند.

آری سلام گرم و خالصانه رزمندگان نثار مجروحین و معلولین و به خصوص اسیران ایران باد.‌ ای امام (قسم به اسم خداوند) تا موقعی که خون در رگ‌هایم به جوش می‌آید خواهم با این مستکبران و زمین خاران را به زانو درآورم و از امام عزیزم این را می‌خواهم که دعا کند تا شاید حقیر نیز در صف شهدای کربلا و شهدای ایران قرار بگیرم.

هرچند که لیاقت شهید شدن را ندارم، ولی از خداوند می‌خواهم که به خاطر هدف و راهم این سعادت دیرینه را نصیبم کند. تا که شاید دری از در‌های بهشت را به رویم باز کند.‌ ای عزیزان‌، ای کسانی که نسبتی با من دارید تو را به جان (مهدی (عج)) تو را به جان زهرا (س) قسم می‌دهم که دعا کنید تا که شاید شهادت نصیبم شود.

پس از عرض سلام خدمت خاله گرامی امیدوارم که حالتان خوب بوده باشد و از قول حقیر به آقایی و ننه و عباس جانم امید آینده انقلاب و مظلومین و محرومین و به خواهر‌های آقا معین با اهل بیت خلاصه به تمام دوستان و آشنایان سلام برسانید.

به خدا که ذکر دعا گویی آن عزیزان مشغول می‌باشم و امید از خداوند دارم که هر کجا که هستند سالم و سلامت نگه دارد آن‌ها را؛ و اگر جویای حال حقیرتان باشید به لطف و مرحمت الهی خوب می‌باشم و همیشه ذکر دعا گویی رزمندگان و عزیزان مشغول می‌باشم.

خاله جان خیلی وقت می‌شود که از شما نامه ندارم. باشد همانا که دعا کنی تا آرزویم مستجاب شود برایم کافی می‌باشد. خاله جان از شما تقاضا دارم که آدرس مدرسه تان را بدهی و من یک نامه برایت بدهم از شما تقاضا دارم که در نامه را باز نکنید تا اینکه خبر شهادتم را به شما برسانند.

خاله جان تو را به خدا اصلاً ناراحتم نباشید به خدا اگر ناراحت باشید اجرم را ضایع می‌کنید اگر دوستم دارید، پس کمی به حرف هایم گوش کنید. خاله جان آدرس مدرسه ات را برایم بده تا یک نامه بدهم و در نامه را باز نکن باشد قربانت شوم.
دیگر حرفی ندارم به جز دوری شما عزیزان
وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
تقی اصغری
۱۳۶۲/۲/۱۰»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار