رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بوشهر:

ساخت ضریح خیمه‌گاه‌ها در کربلا با پشتیبانی مردم صورت می‌گیرد

سرهنگ «عبدالرضا مطاف» با اشاره به اینکه ضریح خیمه‌گاه قمر بنی‌هاشم (ع)، امام حسین (ع) و حضرت قاسم (ع) با مشارکت مردم استان بوشهر ساخته شده است، گفت: هزینه‌های ساخت این ضریح‌ها از نذورات و هدایا مردمی بوده است.
کد خبر: ۳۳۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ - 12March 2019

ساخت ضریح خیمگاه ها در کربلا با پشتیبانی مردم صورت می گیرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «عبدالرضا مطاف» رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات اظهار داشت: رسالت انتقال خدمت در بازسازی عتبات عالیات بر عهده این ستاد است. 

وی به استقرار و برپایی تعداد 54 موکب در مسیر زوار در ایام اربعین، 18 موکب در مسیر داخلی که از پنج استان، بوشهر، هرمزگان، کرمان، فارس و  کهگیلویه و بویراحمد از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر جهت پذیرایی از زائران پنج استان همجوار اشاره کرد.

مطاف با اشاره به اینکه ضریح خیمه‌گاه قمر بنی‌هاشم (ع)، امام حسین (ع) و حضرت قاسم (ع) با مشارکت مردم استان بوشهر ساخته شده است، افزود: هزینه‌های ساخت این ضریح‌ها از نذورات و هدایا مردمی بوده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر از برگزاری همایش بزرگ «نشان محبت» در استان بوشهر به عنوان نوزدهمین استان برگزارکننده خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش جهت تجلیل از خیرین حرم ساز چهارشنبه 22 اسفندماه ساعت 9 صبح در تالار لیان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها