ما پیروزیم- ۱۹۱/

راهیان نور دانشگاه انسان سازی برای تربیت سربازان امام زمان (عج) است

حسین یکتا راهیان نور را گنج دفاع مقدس دانست و گفت: راهیان نور دانشگاه انسان سازی برای تربیت سربازان امام زمان (عج) است.
کد خبر: ۳۳۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ - 12March 2019

راهیان نور دانشگاه انسان سازی برای تربیت سربازان امام زمان (عج) استبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حاج حسین یکتا از راویان دوران دفاع مقدس با اشاره به ویژگی‌های بیانیه "گام دوم انقلاب" مقام معظم رهبری، اظهار داشت: کمک خواستن از جوانان برای یاری رساندن به دین خدا و تحقق اهداف انقلاب اسلامی از ویژگی های مهم گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: وظیفه جوانان در این مسیر عملیاتی کردن نقشه راه انقلاب اسلامی برای تداوم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 این راوی دفاع مقدس در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، راهیان نور را یک فناوری و گنج پنهان دانست و خاطرنشان کرد: راهیان نور جنگ نیست بلکه گنجی است که با نگاه به نبرد آخرالزمانی و با نگاه ماموریت انقلاب اسلامی تاثیر بالایی دارد. هیچ عرصه ای همانند راهیان نور برای انقلاب اسلامی کادرسازی نکرده است.

وی افزود: راهیان نور یک دانشکده علمی است که نقطه اتصال گام اول انقلاب به گام دوم انقلاب اسلامی است چراکه اعتقاد ما این است شهدا ما را به سیدالشهدا می رساند و دریچه ای باز می شود تا برای ظهور آماده شویم.

یکتا با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی مقدمه ظهور و تشکیل حکومت مهدوی است، خاطرنشان کرد: برای تحقق این منظور باید در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی از مظاهر و ابزارهای خطرناک ضدفرهنگی دوری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار