پیام تبریک فرمانده نیروی زمینی سپاه به سردار سلیمانی

سردار سرتیپ پاکپور در پیامی مفتخر شدن فرمانده نیروی قدس سپاه به دریافت نشان «ذوالفقار» از سوی فرمانده معظم کل قوا را به وی تبریک گفت.
کد خبر: ۳۳۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ - 12March 2019

پیام تبریک «سردار پاکپور» به «سردار سلیمانی» برای دریافت نشان ذوالفقاربه گزارش گروه دفاعی‎امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی اعطای نشان «ذوالفقار» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سردار سرلشکر پاسدار «قاسم سلیمانی» را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بسم اللّه الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار برادر قاسم سلیمانی

فرمانده  محترم  نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام عليكم

امروز نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برخوردار از فرماندهانی لایق و کارکنانی شایسته، پای در رکاب ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا در مسیر تحقق و تعالی آرمان‎های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی، در کنار رزمندگان غیور جبهه مقاومت، همچون سدی مستحکم در برابر توطئه‎ها و تهدیدات معاندین و بدخواهان نظام و ملت شریف ایران اسلامی قرار دارد.

اینجانب از طرف خود و آحاد رزمندگان نیروی زمینی سپاه، ضمن تقدیر از تلاش‎های مجاهدانه جنابعالی و تمامی غیورمردان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریافت نشان ارزشمند ذوالفقار از دستان مبارک فرمانده معظم کل قوا که نشان از حسن اعتماد معظم‎له و شایستگی‎های جنابعالی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده، سلامتی و دوام توفیقات روزافزون شما را در پیشبرد منویات معظم‎له، از پیشگاه خداوند قادر متعال مسئلت دارم.»

انتهای پیام/ 161

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار