به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شهید؛

همایش تجلیل از مادران شهدا در خرم آباد برگزار شد

همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا به مناسبت بزرگداشت هفته شهید در لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵ - 12March 2019

همایش تجلیل از مادران شهدا در خرم آباد برگزار شدبه گزارش دفاع‎پرس از خرم آباد،  امروز (سه شنبه 21 اسفند)  به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شهید همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای شهرستان خرم آباد در سالن اجتماعات بانک صادرات لرستان برگزار شد.

در این همایش «سید حسین نازاریان» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، اظهار داشت:  راه و روش شهدا را به جوانان یاد دهیم چراکه جامعه نیازمند بهره‌مندی و الگوگیری از مکتب شهداست.

نازاریان با ذکر این مطلب که ایثار نعمتی است که هر فرد تمایل دارد آن را در خود ایجاد کند، افزود: هیچ چیزی لذت‌بخش‌تر از ایثار نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه والدین شهدا از بهترین نعمت خود یعنی فرزندان گذشتند، تصریح کرد: شهدا جان خود را فدا کرده و از جان و ناموس ملت دفاع کردند.

وی با تأکید بر اینکه در جنگ تحمیلی به‌ واسطه از خودگذشتگی شهدا یک سانتی‌متر از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتاد، تصریح کرد: این بزرگ‌ترین افتخار است و باید به آن فخر کرد.

نازاریان با تاکید بر اینکه امید به آینده این است که فرزندان و جوانانی تربیت شود که راه شهدا را ادامه دهند، افزود: وقتی شهدا اعزام می‌شدند با شادی و رغبت می‌رفتند و در شب عملیات نیز از بهترین لباس و عطر استفاده کرده سربندها را می‌بستند و به شوق شهادت عملیات می‌کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها