صالحی در پیامی به مناسبت نخستین جایزه دوسالانه نهج‌البلاغه:

نیازمند پرتوافشانی کتاب جامع نهج‌البلاغه در دهه پنجم انقلاب هستیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به نخستین دوسالانه کتاب برگزیده نهج‌البلاغه، نوشت: در دهه پنجم انقلاب اسلامی، نیازمند پرتوافشانی این کتاب جامع هستیم و شرایط کشور را بر آن عرضه و راه‌های علوی را جستجو می‌کنیم.
کد خبر: ۳۳۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ - 12March 2019

پیام سید عباس صالحی نخستین جایزه دوسالانه کتاب برگزیده نهج‌البلاغهبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «سیدعباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت برگزاری اولین دو سالانه «نهج‌البلاغه» نوشت:

«نهج‌البلاغه تجلی ناب اندیشه و جان امیرالمومنین (ع) است. این گنجینه بی‌نظیر حکمت و عدالت از یک‌سو، معارف توحیدی را در لطیف‌ترین واژگان ارائه می‌کند و راه تأمل را برای حقایق بی‌کران هستی باز می‌نماید. از طرف دیگر، به زخم‌های کهن انسان می‌پردازد و با تبعیض ستیز می‌کند و فضائل نفسانی را مورد اهتمام ویژه قرار می‌دهد.

اینک در دهه پنجم انقلاب اسلامی، نیازمند پرتوافشانی این کتاب جامع هستیم و شرایط کشور را بر آن عرضه کرده و راه‌های علوی را جستجو می‌کنیم. جشنواره جایزه جهانی دوسالانه کتاب برگزیده نهج‌البلاغه، فرصت مغتنمی است که اندیشمندان از این گنجینه گوهرها را اتخاذ کرده و جامعه ایرانی و اسلامی را با آن‌ها آشنا کنند.»

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار