فرماندار خرم آباد:

امنیت کشور مدیون جان نثاری شهداست

اسد عبدالهی گفت: امنیت و اقتدار کشور در شرایط فعلی مدیون جان‌نثاری شهدا و ایثار خانواده‌های آن‌هاست.
کد خبر: ۳۳۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ - 12March 2019

به گزارش  دفاع پرس از خرم آباد، «اسد عبدالهی» فرماندار خرم‌آباد، امروز (سه‌شنبه 21 اسفندماه) در همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای شهرستان خرم‌آباد که در سالن اجتماعات بانک صادرات لرستان برگزار شد، اظهار  داشت: دشمنان به صراحت گفته بودند که نخواهیم گذاشت ایران چهلمین سالگرد پیروی انقلاب را جشن بگیرد اما با افتخار شاهد جشن چهل سالگی انقلاب بودیم.

وی با تأکید بر لزوم ضرورت توجه به مشکلات خانواده‌های شهدا،  افزود: حل مشکل و رضایت خانواده شهدا باید اولویت مسئولان باشد.

عبدالهی با اشاره به اینکه با وجود مشکلات فراوان مردم ما به ارزش‌های انقلاب وفادار هستند،  گفت: ملت ما آبدیده‌تر از آنند که به توطئه‌های دشمنان توجه کنند

فرماندار خرم‌آباد با ذکر این مطلب که تا چهل سال قبل ما استقلال سیاسی نداشتیم و امروز شاهد استقلال همه‌جانبه کشور هستیم، بیان کرد: امروز بسیاری کشورهای منطقه وابسته به بیگانه هستند.

وی با تاکید بر این‌که انقلاب متکی به مردم است،  تصریح کرد: مردم براساس باورهای دینی از حکومت حمایت می‌کنند.

عبدالهی با اشاره به این‌که خانواده‌های شهدا عزیزترین فرد خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند، خاطرنشان کرد: تا چنین ایمانی در مردم وجود دارد کسی نمی‌تواند حکومت و حاکمیت را تضعیف کنند.

فرماندار خرم‌آباد با ذکر این مطلب که سال 97 انواع ترفندهای تبلیغاتی جو روانی و تحریم‌ها برعلیه انقلاب ایجاد شد، ادامه داد: اما مردم پای انقلاب ماندند کمااینکه دین‌دارترین آدم‌ها در راس حکومت اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به این‌که امروز نارضایتی‌هایی وجود دارد اما وقتی خودمان را با کشورهای همجوار مقایسه می‌کنیم می‌بینیم که ما اقتدار و استقلال داریم، افزود: در صورتی می‌توان مشکلات را حل کرد که انتقاد پذیر بوده و خدمتگزاری صادق باشیم.

عبدالهی با تأکید بر این‌که کشور مدیون خانواده شهداست، امنیت و اقتدار کشور در شرایط فعلی مدیون جان‌نثاری شهدا و ایثار خانواده‌های آن‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار