پیام تبریک سرلشکر صفوی به آیات رئیسی و آملی لاریجانی

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضائیه و انتصاب آیت‌الله آملی لاریجانی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۳۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲ - 12March 2019

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب آیت الله حاج سیدابراهیم رئیسی را به ریاست قوه قضائیه و انتصاب آیت الله آملی لاریجانی را به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک گفت.

متن پیام شاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به آیت الله رئیسی به شرح زیر است:‌

حضرت آیت الله حاج سیدابراهیم رئیسی (دامة برکاته)

ریاست محترم قوه قضائیه

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی به ریاست قوه قضائیه که از ارکان مهم و اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

برخورداری از فقاهت و علم و عمل توأم با تجربیات گران سنگ آن عالم وارسته در سطوح مختلف امر قضا، دستمایه ارزشمندی است که حرکت مؤثر، سازنده و مقتدرانه قوه قضائیه در گام دوم انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند.

رهنمود‌های مقام معظم رهبری در حکم انتصاب جنابعالی و همچنین سند تحول قضائی پیشنهاد شده و سخنرانی ارزشمندتان در مراسم معارفه، چشم اندازی روشن و امیدبخش از مدیریت موفق و عالمانه جنابعالی را بر قوه قضائیه و احقاق حقوق مظلومین و استقرار عدالت همه جانبه در کشور نوید می‌دهد.

اینجانب از درگاه خداوند قادر متعال، سربلندی جنابعالی را در اجرای مسئولیت‌های خطیر فراروی تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از رهنمود‌های راهگشای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم

سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

وی همچنین در پیامی به آیت الله املی لاریجانی ریاست وی در مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت که به شرح زیر است:

حضرت آیت الله آملی لاریجانی (دامة برکاته)

ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

انتصاب جنابعالی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی که از ارکان مهم و نقش بی بدیل در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

جنابعالی که عالمی وارسته و فاضل، عامل و با تجربه فراوان در سمت‌های مختلف از جمله شورای نگهبان قوه قضائیه می‌باشید یقیناً می‌توانید در این مسئولیت خطیر نقش اساسی و تعیین کننده داشته و در آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی آنرا ایفا نمایید.

از درگاه خداوندمنان برای جنابعالی در این مسئولیت خطیر توفیق روز افزون در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و سکانداری این مجمع تاثیر گذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها