استاندار خراسان‌جنوبی:

اعتبارات درنظرگرفته شده برای خراسان جنوبی رکورد محسوب می‌شود

«محمدصادق معتمدیان» با بیان اینکه اعتباراتی که در سفر معاون رئیس جمهور برای استان خراسان جنوبی درنظرگرفته شده رکورد محسوب می‌شود، گفت: در سفرهای ایشان به استان‌ها تاکنون این میزان اعتبار اختصاص پیدا نکرده است.
کد خبر: ۳۳۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷ - 12March 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان‌جنوبی عصر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان‌جنوبی که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار داشت: گزارش کاملی از پتانسیل‌ها و کمبودهای موجود در استان خراسان جنوبی در بحث راه، فرودگاه و آب ارائه شده است.

وی افزود: در این سفر از سند تحول میان‌مدت استان خراسان جنوبی رونمایی شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه چهار ظرفیت اساسی در بحث مرزها در خراسان‌جنوبی وجود دارد، عنوان کرد: موانعی در بحث تجارت بین‌الملل و مرزی استان خراسان جنوبی وجود دارد که با تلاش صورت‌گرفته به تدریج رفع شده است.

معتمدیان با اشاره به پتانسیل خوب استان خراسان جنوبی در بحث معادن اضافه کرد: تقاضا داریم در بحث فرآوری معادن زمینه ورود بخش خصوصی فراهم شود. 

وی علاوه بر اشاره به اولویت‌های جدی توسعه فرآوری و بسته‌بندی صنایع کشاورزی ادامه داد: ظرفیت‌های گردشگری از دیگر ظرفیت‌های استان خراسان جنوبی است که امیدواریم با تهیه سند تحول میان‌مدت به این امر توجه ویژه شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با تاکید بر اینکه اعتباراتی که در سفر معاون رئیس جمهور برای استان خراسان جنوبی درنظرگرفته شده رکورد محسوب می شود، گفت: در سفرهای ایشان به استان‌ها تاکنون این میزان اعتبار اختصاص پیدا نکرده که این مطلب نشان از توجه و نگاه ویژه دولت به توسعه خراسان‌جنوبی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار