رییس پلیس تهران خبرداد؛

دستگیری ۱۸۰۰ نفر در جریان طرح‌های رعد/ برقراری بیش از ۱۱ میلیون تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی

رئیس پلیس پایتخت گفت: در ۱۱ ماه گذشته بالغ بر ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در تهران برقرار شده است.
کد خبر: ۳۳۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ - 13March 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ صبح امروز در همایش فرماندهان و مدیران فاتب که با حضور دادستان کل کشور برگزار شد اظهار داشت: در ۱۱ ماه گذشته بالغ بر ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران برقرار شده است.

وی افزود: در مورد تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شاهد رشد ۷ درصدی در مقایسه با سال گذشته هستیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به تماس‌هایی که با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران گرفته شده و منجر به مأموریت شده است، گفت: از این تعداد تماس، ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تماس منجر به اجرای مأموریت در پلیس تهران شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: در ۲۲ مرحله طرح دستگیری محکومین متواری «رعد» بالغ بر ۱۸۰۰ نفر دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در حوزه کشف جرایم در ۱۱ ماه گذشته ،۱۶۶۷۹۴ فقره کشف سرقت داشته‌ایم که در مقایسه به سال گذشته، ۱۱ درصد رشد داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به عملیات پلیس در حوزه جرایم جنایی گفت: در حوزه جرایم جنایی (قتل، آدم ربائی و …) با کاهش روبرو بودیم که بالغ بر ۹۵ درصد این جرایم در تهران بزرگ کشف شده است که نشان از اقتدار پلیس دارد.

وی ادامه داد: در پلیس فتا، ۱۰ هزار و ۲۰۵ پرونده کشف شده که شامل برداشت اینترنتی، مزاحمت‌های اینترنتی، کلاهبرداری رایانه‌ای، دسترسی غیرمجاز به اطلاعات افراد اقدامات بزرگی رقم خورده که باتوجه به اینکه بیش از ۷۰ درصد رشد وقوع جرایم مجازی را داشته ایم اما در کشف این جرایم، ۳۰ درصد رشد داشته اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در طرح برخورد با حاملین سلاح سرد و گرم تاکنون بیش از ۵۵۰ سلاح شکاری و جنگی کشف که با افزایش ۱۰ درصدی روبرو هستیم.

وی افزود: در سال جاری، بیش از ۸۵۰ نفر از اوباش را در محله‌ها و پارک‌ها دستگیر کردیم که شاهد افزایش ۸۶ درصدی در این زمینه بودیم.

فرمانده انتظامی پایتخت در تشریح عملکرد پلیس در یکسال گذشته گفت: یکی از کارهای بزرگ پلیس تهران رسیدگی به پرونده‌های کلان و جرایم اقتصادی و بزرگ بود که بار اصلی آن بر عهده پلیس تهران و دادستان تهران بود.

وی تصریح کرد: پلیس تهران در طول سال جاری به ۲۱ پرونده فساد اقتصادی رسیدگی کرد و هزار و ۹۰۵ نفر از افراد مرتبط با این پرونده‌ها را احضار کرد.

سردار رحیمی گفت: ۴۹۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند که با هماهنگی و احکام قضائی ۳۸۷ نفر به زندان رفتند.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار