ورودی‌های مسجدالاقصی باز شد

صبح امروز در‌های ورودی به مسجدالاقصی باز شد و فلسطینی‌ها نماز صبح خود را در این مکان شریف اقامه کردند.
کد خبر: ۳۳۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ - 13March 2019

ورودی‌های مسجدالاقصی باز شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، پس از تنش‌های سه‌شنبه (دیروز) در مسجدالاقصی، در‌های این مسجد شریف صبح امروز باز شد.

بر اساس گزارش وبگاه «وطن» مصلای «باب‌الرحمه» نیز امروز از جمله ورودی‌های باز شده مسجدالاقصی بود و اهالی قدس نماز صبح خود را در این مکان اقامه کردند.

دیروز، پس از آتش گرفتن یک مرکز پلیس رژیم صهیونیستی در صحن مسجدالاقصی، این رژیم تمام ورودی‌های این مسجد را بست. برخی رسانه‌ها اعلام کردند، دلیل این موضوع پرتاب یک بمب دست‌ساز به داخل این مرکز بوده است.

در پی این موضوع تعداد زیادی از اعضای پلیس رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند و اقدام به ضرب و شتم با نمازگزاران و بازداشت برخی از آن‌ها کردند.

بازداشت‌ها در کرانه باختری

بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز دست به بازداشت‌های گسترده در کرانه باختری زد. از جمله این افراد «محمد ابوطیر» از نمایندگان حماس است که قدس تبعید شده است.

فلسطینی‌ها سوم اسفندماه امسال (1397) پس از سال موفق شدند وارد مصلای باب‌الرحمه شوند؛ موضوعی که به شدت خشم رژیم صهیونیستی را برانگیخت و نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد، این ورودی مسجدالاقصی را خواهد بست. از آن زمان تا کنون وضعیت مسجدالاقصی همچنان مششنج است و آرام نشده است.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها