شمخانی:

فرهنگ مقاومت و شهادت منشاء قدرت اصلی ایران است/ سال ۹۸ سال مایوس‌سازی دشمن

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: منشاء اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران فرهنگ مقاومت و شهادت است و از این رو مبانی و مظاهر این فرهنگ نورانی بیش از هر موضوع دیگری در معرض تهاجم و تخریب دشمنان قرار دارد.
کد خبر: ۳۳۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ - 13March 2019

خطه آذربایجان همواره پیشتاز دفاع از انقلاب و نظام بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم بزرگداشت یاد و  خاطره  شهدای بدر و خیبر که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: خطه آذربایجان همواره پیشتاز دفاع از انقلاب و نظام بوده و  در این‌ مسیر مقدس هزاران شهید و جانباز تقدیم کرده است. منشاء اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران فرهنگ مقاومت و شهادت است و از این رو مبانی و مظاهر این فرهنگ نورانی بیش از هر موضوع دیگری در معرض تهاجم و تخریب دشمنان قرار دارد.

وی افزود: جنگ اقتصادی و روانی دشمن را که با شدت و گستردگی بی سابقه ای در جریان است ابزاری برای دلسرد کردن جامعه از تداوم مقاومت و پذیرش مسیر تسلیم و ذلت است. پیروزی بدون مقاومت و  تلاش حاصل نمی شود؛ با برنامه ریزی های صورت گرفته و تفکر انقلابی سال 98 را سال  مایوس سازی دشمن قرار می دهیم.

دبیرشورای عالی امنیت ملی با اشاره به فرا رسیدن سال جدید بیان کرد: به امیدخدا سال 1398، سال پیروزی های جدید در داخل برای حل مشکلات مردم و در منطقه برای تقویت و توسعه پیروزی محور مقاومت و آغازی مقتدرانه برای گام دوم انقلاب اسلامی است. سال نو سال استمرار تفکر انقلابی در داخل و بروز و جلوه آن در مواجهه پیروزمندانه با دشمنان خارجی خواهد بود.

وی اظهار داشت: مقابله با بی ثبات سازان و مخالفان استقلال کشور موجب شکوفایی ظرفیت ها و استعدادها خواهد شد و این دریای بی کران به طور قطع جوی باریک وابسته شدن به قدرت ها و چشم امید داشتن به دشمن را در می نوردد. روابط امروز ایران با عراق ثمره مقاومت و همپیمانی راهبردی است و اینستکس اروپایی ها مثالی از جوی باریک و کم ثمر است. رژیمی که به دنبال تسلط از نیل تا فرات بود امروز در مرزهای بی اعتبار خودش محصور شده و سردمداران آن از ترس موشک‌های مقاومت خواب آرام ندارند.

وی با تاکید بر اهمیت تجلیل از شهدای گرانقدری مانند عباس بابایی، آبشناسان، ردانی پور،کاوه و باکری گفت: تجلیل از شهدا نباید ظاهری و نمادین باشد، بلکه آن ها الگوی ما در تداوم بخشیدن به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی هستند که از اسلام و انقلاب و نظام دفاع کردند تا ایران آزاد و مستقل بماند و ایرانی با افتخار و سربلندی زندگی کند.

انتهای پیام/


انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها