جمالی‌نژاد خبر داد؛

اجرای ۴۰ هزار پروژه عمرانی زودبازده توسط بسیج سازندگی

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: سال آینده عملیات اجرایی ۴۰ هزار پروژه عمرانی و زودبازده و کم‌هزینه توسط بسیج سازندگی و‌دستگاه‌های اجرایی در مناطق محروم انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۳۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ - 13March 2019

اجرای ۴۰ هزار پروژه عمرانی زودبازده توسط بسیج سازندگیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی جمالی‌نژاد» معاون عمرانی وزیر کشور در حاشیه اولین کارگروه بسیج سازندگی که در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره این کارگروه اظهار داشت: قرار است در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنجم انقلاب ۴۰ هزار پروژه عمرانی زودبازده و کم هزینه را توسط بسیج سازندگی و‌ دستگاه‌های اجرایی آغاز کنیم که این پروژه‌ها ظرف کمتر از یک سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها به گونه‌ای تعریف شده است که در تمام مناطق محروم، مردم شاهد اجرای آن‌ها خواهند بود. دستگاه‌های اجرایی، این پروژه‌ها را نیازسنجی کرده‌اند تا توسط بسیج سازندگی اجرایی شود.

معاون عمرانی وزیر کشور ادامه داد: به دلیل حضور بسیج برای ساخت این پروژه‌ها می‌توان گفت که پروژه‌های مورد نظر با هزینه کم و سرعت بیشتری انجام خواهد شد؛ لذا امیدوارم در گام دوم و‌ دهه پنجم انقلاب، شیرینی این پروژه‌ها را به کام مردم بچشانیم.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مانند بهزیستی و‌ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای انجام این پروژه‌ها تفاهم‌نامه‌هایی را با بسیج سازندگی امضا کردند. به عبارت دیگر چون هزینه‌ها به دلیل ورود بسیج سازندگی در انجام پروژه‌ها کم و سرعت انجام آن‌ها بسیار است، دستگاه‌های مختلف در حال امضای تفاهم‌نامه با بسیج سازندگی هستند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها