مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛

برگزاری ۱۸۰ یادواره شهدا در کهگیلویه و بویراحمد

«سید منصور موسوی» گفت: امسال ۱۸۰ یادواره شهدا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی شد که همه این یادواره‌ها به نحو احسن برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ - 13March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «سیدمنصور موسوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد امروز (چهارشنبه) در آیین غبارروبی گلزار شهدای شهر یاسوج با ابراز گلایه از مسئولانی که در این آیین شرکت نکردند، اظهار داشت: برنامه‌های متعددی در هفته بزرگداشت شهدا پیش‌بینی شده که برگزاری یادواره‌های شهدا، همایش کوه‌پیمایی و مراسم غرس نهال از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی اعزام پیا‌م‌آوران ایثار به مراکز علمی و مذهبی، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اعزام یک اکیپ درمانی با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، عیادت و سرکشی از جانبازان بستری در بیمارستان سلمان و اهدای خون توسط کارکنان بنیاد شهید را از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت شهدا عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در یک سال گذشته گام‌های بلندی در راستای خدمت به خانواده شهدا برداشته شد، افزود: پروژه مجتمع توانبخشی ایثارگران که از دغدغه‌ها و آرزوهای دیرینه جامعه ایثارگری استان بود امسال بعد از 12 سال با اعتبار 15 میلیارد تومان شروع به کار کرد.

موسوی ساماندهی 60 گلزار تک مزاری را از دیگر اقدامات بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در یک سال گذشته عنوان و بیان کرد: امسال 180 یادواره شهدا پیش‌بینی شده بود که همه این یادواره‌ها به نحو احسن برگزار شد.

وی از راه‌اندازی شعبات ویژه دادرسی ویژه رسیدگی به مسائل جانبازان و ایثارگران در سراسر استان خبر داد و ادامه داد: امروز این افتخار را داریم که در بحث دیدارها و تکریم خانواده‌های شهدا، از استان‌های‌ برتر کشور باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث اشتغال امسال 243 مورد از بین جامعه ایثارگری استخدام دولتی انجام شد و حدود 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از صندوق اشتغال بنیاد شهید پرداخت کردیم که به این لحاظ در کشور دستگاه برتر شدیم.

موسوی ابراز کرد: سهم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در بحث تسهیلات اشتغال روستایی 200 مورد بود که از این میزان 185 مورد را جذب کردیم  و حدود 6.5 میلیارد تومان در این زمینه تسهیلات پرداخت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار