جانشین فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد:

شهدا اسطوره‌های شجاعت، شهامت و ولایت‌مداری هستند

سرهنگ «جهانگیر انصاری» شهدا را اسطوره‌های شجاعت، شهامت و ولایت‌مداری دانست و گفت: با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب با شهدا عهد می‌بندیم که در استمرار راهی که امام (ره) و شهیدان عزیز به ما نشان دادند ثابت قدم باشیم.
کد خبر: ۳۳۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ - 13March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «جهانگیر انصاری» جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز (چهارشنبه) در آیین غبارروبی گلزار شهدای شهر یاسوج که به مناسبت روز بزرگداشت شهدا برگزار شد، اظهار داشت: شهدا اسطوره‌های شجاعت، شهامت و ولایت‌مداری هستند که با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و برای نخستین بار در طول تاریخ یک وجب از خاک میهن‌مان را در دست دشمن نگذاشتند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان ما امروز ایران اسلامی یک جزیره امن در میان جزایر ناامنی است که دشمنان ایجاد کرده‌اند، افزود: ملت ایران در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی از جنگ سخت گرفته تا جنگ نرم و جنگ اقتصادی در برابر دشمنان ایستادند.

انصاری با اشاره به اینکه ما 40 سالگی این نظام اسلامی که خون بهای شهیدان است را جشن گرفتیم و با اقتدار و صلابت وارد دهه پنجم عمر پربرکت انقلاب اسلامی شدیم، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در گفتمان دوم انقلاب فرمودند ما در طول این 40 سال در حال تثبیت انقلاب بودیم و در 40 سال دوم دشمن را تعقیب می‌کنیم زیرا راهبرد دشمن سرنگونی نظام اسلامی است زیرا می‌داند که اگر نظام اسلامی 10 سال دیگر عمر کند برای همیشه بساط استکبار جمع می‌شود.

وی تأکید کرد: ما  در 40 سالگی انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی، زیرساختی، نظامی، موشکی و درمانی جزو کشورهای برتر دنیا هستیم و با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب با شهدا عهد می‌بندیم که در استمرار راهی که امام(ره) و شهیدان عزیز به ما نشان دادند ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار