استاندار فارس:

نکوداشت شهدا، تجلی فرهنگ جوانمردی و از خود گذشتگی است

«عنایت الله رحیمی» در بیانیه‌ای به مناسبت روز بزرگداشت «شهدا» اعلام کرد: نکوداشت شهدا و ایثارگران در حقیقت تجلی فرهنگ جوانمردی، از خودگذشتگی و رشادت‌های انسان‌هایی است که عشق را در مکتب توحید آموختند و در راه رستگاری گام بر جاده امن الهی نهادند.
کد خبر: ۳۳۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ - 13March 2019

نکوداشت شهدا، تجلی فرهنگ جوانمردی و ازخودگذشتگی استبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، در متن بیانیه «عنایت الله رحیمی» استاندار فارس آمده است:

بسمه تعالی

تکریم شهیدان به آن است که این ملت هرگز در برابر سلطه مستکبر سر خم نکنند. یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد.  

مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

بیست و دوم اسفند ماه، سالروز صدور فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی می باشد و نامگذاری این روز به عنوان روز بزرگداشت شهدا، تداعی‌گر ارزش و قداست خون شهدای سرافراز و مقام والای شهیدان گلگون کفن در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی است و بی شک اقتدار، امنیت، پیشرفت و توسعه کنونی کشور، مرهون خون‌های پاک و مقدس این عزیزان و ایثار و مقاومت خانواده های صبور آنان است.

نکوداشت شهدا و ایثارگران درحقیقت تجلی فرهنگ جوانمردی، از خودگذشتگی و رشادت های انسان هایی است که عشق را در مکتب توحید آموختند و در راه رستگاری گام بر جاده امن الهی نهادند. ما به وجود چنین اسطوره‌هایی افتخار می‌کنیم و برخود می‌بالیم و آرمان‌های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می دانیم. به یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیا ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای معزز بود و می‌باشد. امید که رضایت شهدای معظم و دعای خیر خانواده معزز آنان و همرزمان ایثارگرشان توشه آخرتمان گردد.

عنایت الله رحیمی

استاندار فارس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها