یادمان شهید گمنام مجتمع صنعتی «شهدای بعثت» قم افتتاح شد

مراسم نخستین سالگرد خاکسپاری و افتتاح یادمان شهید گمنام دفاع مقدس در مجتمع صنعتی شهدای بعثت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ - 13March 2019
یادمان شهید گمنام مجتمع صنعتی «شهدای بعثت» قم افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم نخستین سالگرد خاکسپاری و افتتاح یادمان شهید گمنام دفاع مقدس، همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا در مجتمع صنعتی شهدای بعثت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در قم برگزار شد.
 
این مراسم که با قرائت زیارت عاشورا و ذکر توسل و با حضور کارکنان این مجتمع و همچنین مدیران و مسولان استان ازجمله مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم برگزار شد، حجت‌الاسلام طائب سخنران این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا با ایمانی راسخ به راه خود و راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، با تاسی از مکتب عاشورا فرهنگی مبتنی بر مبانی دین اسلام پایه گذاری کردند تا همیشه تاریخ چراغ هدایت رهروانشان باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: شهدا برای مبارزه با تبعیض و بی عدالتی در جامعه و همچنین اشرافی‌گری و ارتجاع با خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و امروز وظیفه همه آحاد ملت پاسداری از این خون‌های پاک است.
 
حجت‌الاسلام طائب با تاکید بر عمل به وصیت نامه شهدا و چاپ و انتشار آن‌ها گفت: آحاد ملت و دستگاه اجرایی ذی‌ربط در خصوص شناساندن راه و فرهنگ شهدا وظیفه‌ای و رسالتی سنگین دارند.
 
اسفند سال ۱۳۹۶ در چنین ایامی، پیکر مطهر شهید گمنام ۲۸ ساله متعلق به عملیات بدر، باشکوه و استقبال فراوان مسئولان استانی و مدیران و کارکنان مجتمع صنعتی شهدای بعثت وزارت دفاع در قم، در این مجتمع خاکسپاری و همزمان عملیات طراحی و ساخت المان یادبود آغاز شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار