رئیس سازمان اورژانس کشور خبر داد؛

اجرای طرح نظارت بر سلامت در ایام نوروزی/ فعالیت ۶۰۰ کمپین نوروزی

رئیس سازمان اورژانس کشور از اجرای طرح نظارت بر سلامت و فعالیت ۶۰۰ کمپین نوروزی در ایام تعطیلات خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ - 13March 2019

اجرای طرح نظارت بر سلامت در ایام نوروزی/به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پیرحسین کولیوند» رئیس سازمان اورژانس کشور در رزمایش مشترک نوروزی ناجا اظهار داشت: این سازمان با همکاری پلیس راهور و سازمان برنامه و مدیریت، تفاهم‌نامه‌ای را امضا کرده‌ایم تا بر اساس آن برنامه‌هایی را در جهت کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه با بسیج نیرو‌ها امسال پوشش مناسبی را در سطح جاده‌ها خواهیم داشت، گفت: در این راستا بیش از ۶۰۰ کمپین نوروزی را فعال و در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها مستقر کردیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور در خصوص نظارت بر سلامت مسافران گفت: امسال در قالب بحث سلامت، پزشکی و مدیریت بیماری‌ها نظارت‌های مستمری را بر رستوران‌ها، آب آشامیدنی، آشپزخانه‌ها و محل‌های توزیع غذا خواهیم داشت.

وی گفت: همچنین تمامی بیمارستان‌های ما در ایام نوروزی در حالت آماده‌باش هستند و از ظرفیت بخش‌های ویژه‌مان نیز به صورت کامل استفاده می‌شود.

کولیوند افزود: متخصصان در این ایام در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی فعالیت‌ داشته و به ارائه خدمات می‌پردازند؛ همچنین در حوزه دندان‌پزشکی نیز خدمات را به صورت دولتی به هم‌وطنان ارائه می‌دهند. انتظار این است که همه هموطنان خصوصاً عزیزانی که در طول تعطیلات نوروزی به مسافرت می‌روند، توصیه‌های پلیس، اورژانس و مراکز بهداشت و درمان را جدی بگیرند و اهمیت بدهند تا ان‌شاءلله با کاهش حوادث ترافیکی مواجه شویم.

وی در پایان گفت: در ایام نوروزی با استفاده از پنج هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس، ۴۱ فروند بالگرد، ۳۳۰ دستگاه موتورآمبولانس، ۶۴ دستگاه اتوبوس و بسیج تمام نیرو‌ها پوشش‌های خوبی در جاده‌های اصلی و فرعی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار