دیدار خادمین آستان مقدس با خانواده شهید مدافع حرم «سعید انصاری»

جمعی از خادمین حضرت عبدالعظیم (ع) با خانواده شهید انصاری به مناسبت روز شهید دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۳۳۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ - 13March 2019

دیدار خادمین آستان مقدس با خانواده شهید مدافع حرم «سعید انصاری»به گزارش دفاع‌پرس از تهران به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، در آستانه فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا، جمعی از خادمین این بارگاه ملکوتی با حضور در منزل این شهید والامقام و پاسداشت مقام ایثار و شهادت، ضمن دیدار با خانواده این شهید، هدایای متبرک و پرچم مزین به نام مبارک حضرت عبدالعظیم (ع) را به ایشان اهدا کردند.

در این دیدار که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، همسر شهید انصاری به بیان خاطراتی از این شهید مدافع حرم و خصوصیات اخلاقی ایشان پرداخت.

شهید «سعید انصاری» متولد چهارم دی‌ماه سال 1349 در تهران، پیش از اعزام به سوریه بار‌ها در قالب ماموریت‌های نظامی به کشور عراق سفر کرد تا این‌ که سرانجام سه روز بعد از اعزام به سوریه در منطقه «خان‌طومان» حلب در دی‌ماه سال 94 به شهادت رسید. پیکر شهید انصاری به دلیل کمین نیرو‌های دشمن در نزدیکی آن‌ها بازگردانده نشد و در منطقه ماند تا این‌ که پس از سه سال انتظار کشف شد.

پیکر شهید مدافع حرم سعید انصاری پس از چهل ماه دوری از وطن پنج‌شنبه 16 اسفند 1397 با حضور خانواده شهید و مردم ولایتمدار ری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) تشییع شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار