استاندار کرمانشاه:

امید و جوانان شاه‌بیت بیانیه گام دوم انقلاب است

«هوشنگ بازوند» گفت: از آنجایی که در بیانیه گام دوم انقلاب 40 مرتبه واژه جوان و 20 مرتبه نیز واژه امید بکار رفته، لذا معتقدم شاه بیت این بیانیه امید و جوانان است که البته امید بیشتر متوجه جوانان می‌شود.
کد خبر: ۳۳۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ - 13March 2019

امید و جوانان شاه‌بیت بیانیه گام دوم انقلاب استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان که امروزچهارشنبه) در سالن جلسات استانداری برگزار شد، به صدور بیانیه «گام دوم انقلاب» توسط مقام معظم رهبری بعد از جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بابیان اینکه این بیانیه راهبردی اساسی برای امروز و فردای کشور است، اظهار داشت: از آنجایی که در بیانیه گام دوم انقلاب 40 مرتبه واژه جوان و 20 مرتبه نیز واژه امید بکار رفته، لذا معتقدم شاه بیت این بیانیه امید و جوانان است که البته امید بیشتر متوجه جوانان می شود.

بازوند تاکید کرد: در این راستا ضروری است امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، آنچه را که مقام معظم رهبری در این بیانیه درمورد جوانان عنوان کرده اند را احصاء کرده و به شکل یک جزوه تدوین و تنظیم کنند تا نکات آن را عملیاتی کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: در این رابطه همه دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان موظفند که همکاری لازم را با اداره کل ورزش و جوان استان در راستای تصویب و اجرایی شدن نکات احصاء شده این بیانیه داشته باشند.

وی در ادامه سخنانش باانتقاد از تعلل بانک ها در پرداخت وام ازدواج به جوانان و درصف بودن 4 هزارو 900 جوان کرمانشاهی برای اخذ این وام، اعلام کرد: به همه بانک های استان ابلاغ می کنیم تحت هیچ شرایطی نباید زوج های متقاضی وام ازدواج را در نوبت اخذ وام قرار دهند و اگر گزارشی در این خصوص داشته باشیم برخورد خواهیم کرد.

بازوند همچنین از کاهش نرخ طلاق در استان طی سال جاری نسبت به مشابه سال قبل خبر داد و گفت: روند کاهشی نرخ طلاق در استان جای امیدواری دارد که در اجرای برنامه های پیشگیری از وقوع طلاق هدف گذاری جدی تری داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه به در پیش بودن عید نوروز متذکر شد: دستگاه های ذیربط خصوصا اداره کل ورزش و جوانان باید در این ایام به منظور برگزاری برنامه های شاد و ایجاد نشاط اجتماعی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار