مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

اراده خداوند باعث شاخص شدن «سید نورخدا موسوی» شد

سرهنگ حجت‌الله ناصرپور گفت: اراده خداوند باعث شد، شهید «سید نورخدا موسوی» به عنوان یکی از هفت شهید شاخص سال ۹۸ معرفی شود.
کد خبر: ۳۳۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵ - 13March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، سرهنگ «حجت الله ناصر پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان همراه با جمعی از کارکنان این اداره با خانواده شهید «سید نور خدا موسوی» دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ ناصر پور با بیان اینکه امنیت امروزی کشور ما مرهون خون شهداست، اظهار داشت: خدا را شاکریم که شهد شیرین شهادت نصیب شهید مدافع امنیت، «سید نور خدا موسوی» شد.

وی افزود: چیزی که باعث شد شهید «سید نور خدا موسوی» با وجودی که جانباز ۱۰۰ بود، ده سال در این خانه بماند، وابستگی شدید همسرشان بزرگوارش، خانم حافظی به ایشان بود.

ناصرپور بیان کرد: مسئولین حق را می‌بینند، شهادت این شهید راه امنیت را حس کردند و پیام ایشان را دریافت نمودند و حالا هم اراده خداوند باعث شد، از طرف مسئو لین ستاد راهیان نور کشور ایشان به عنوان یکی از هفت شهید شاخص سال ۱۳۹۸ انتخاب شود.

وی با بیان اینکه لرستان شش هزار و ۳۰۰ شهید گلگون کفن را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، تصریح کرد: با وجودی که در دوران جنگ تحمیلی رزمندگان لرستانی در اکثر عملیات‌های مهم نقش مؤثری داشته‌اند، ولی متأسفانه آنگونه که شایسته این شهداست از آن‌ها یاد نمی‌شود.

مدیر کل حفظ اثار و نشر ارز ش.‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به شروع دهه پنجم انقلاب، خاطر نشان کرد: اقتداری که نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا دارد بواسطه خون پاک شهداست.

ناصرپور یادآورشد: خانواده شهدا جز عزیزترین افراد جامعه محسوب می‌شوند و همه ما باید با دیدار و سرکشی به خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان قدردان ایثار، فداکاری و صبوری آن‌ها باشیم.

وی با استناد به سخن حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: شهدا شمع محفل بشریت هستند، گفت: اگر ما امروز راهمان را پیدا کردیم و در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کردیم، با نور شهداست، نور شهدا نورالله و صراط مستقیم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز ش.‌های دفاع مقدس لرستان ادامه داد: با ارتباط نزدیک با خانواده‌های شهدا بایستی به گنجینه عظیم وصیت نامه ها، راز و نیاز‌ها و در و دل‌های شهدا دسترسی پیدا کنیم که بتوانیم راه خودمان را پیدا کنیم.

ناصر پور با بیان تأکید بر اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثار گران بیشترین نقش و وظیفه را در حفظ نام و یاد شهدا دارند، افزود: امیدوارم در دومین گام انقلاب کسانی که مسئولیت، پست و یا سِمتی دارند، بتوانند با دعای خیر شهدا و راهنمایی‌های ارزشمند مقام معظم رهبری خدمتگزار شهدا و خانواده‌های آنان باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار