پیام مدیرکل حفظ آثار لرستان به مناسبت بزرگداشت شهدا:

نظام جمهوری اسلامی امانتدار خون شهیدان است

سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» در پیامی با گرامیداشت «روز شهدا»، نظام جمهوری اسلامی را امانتدار خون شهیدان دانست چرا که سرافرازی، عزت و امنیت امروز کشور را مرهون مجاهدت و جانفشانی شهداست.
کد خبر: ۳۳۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵ - 13March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مناسبت روز شهدا پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

«بسم رب الشهداء و الصديقين

وَ لاتَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

همیشه ماندن دلیل عاشق بودن نیست شهدا رفتند تا ثابت کنند عاشقند، درود می فرستیم به روان پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس که بدون ذره ایی چشم داشت برای این سرزمین جنگیدند و جان خود را تقدیم انقلاب و جمهوری اسلامی ایران نمودند.

مقام شهدا را جز شاهدان حقیقت کسی نمیفهمد و حقیقت را چشمی غیر از دل نمی تواند دید، آنکه رتبه و جایگاه شهدا را فهمید پویایی را سرلوحه ی هستی قرار داد، شهدا باعث درخشش ایران اسلامی در جهان شدند.

صدای ماندگار شهدا در ثانیه های زمان جاریست، شهادت مرز زمین و آسمان است و شهدا مرزبانان همواره بیدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، شهدا باعث امنیت و اسقامت ملت ایران در مقابل آمریکای جهان خوار بودند مملکت ما مدیون خون شهدا است.

درود بر آنان که تا همیشه راوی عشق و ایثارند،در ایام پایانی سال ۱۳۹۷ودرروز شهدا زیباترین تاویل و شرح معنی از شانیت و منزلت شهدا را می توان در فرمایشات مقام معظم رهبری یافت آنجا که معظم له خون شهیدان را تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی برمی شمارند .

بی گمان حق شهیدان بر گردن ملت ما، بسی عظیم است و نظام جمهوری اسلامی امروز امانتدارخون شهیدان است. ما معتقدیم سرافرازی،عزت و امنیت امروز کشور مرهون مجاهدت و جانفشانی شهیدانی است که با بذل جان خود در راه دفاع از اسلام و حراست از مرزهای کشور، به عالی ترین مقام و درجه نزد خدای خود دست یافتند و به برکت شهدای انقلاب و دفاع مقدس است که امروز، ایران اسلامی در عرصه های علمی ملی و بین المللی بر قله رفیع افتخار ایستاده است.

ضمن گرامیداشت 22 اسفند که به نام روز شهید نامگذاری شده، برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران آرزوی بهروزی و سلامتی و برای خادمان بزرگوار شهدا و ایثارگران توفیقات روز افزون به منظور اعتلای فرهنگ والای ایثار و شهادت از درگاه احدیت مسئلت داشته وبا امید به اینکه با بهره ­گیری ازتجربیات  خرد جمعی و اتحاد و همدلی در عرصه­ های مختلف، با پیگیری مشی اعتدال و عمل به دستورات و احکام الهی، الگویی شایسته برای آحاد ملت به شمار آمده و به راستی قدردان شهیدان و خانواده معظم آنان باشیم.

یاد همه شهیدان به حق پیوسته دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران جاودان و راهشان مستدام وبرروح پاک شهیدان درود وصلوات نثارمیکنیم.

سرهنگ حجت الله ناصرپور

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار