امام جمعه بابلسر مطرح کرد؛

بزوم عمومی شدن فرهنگ تجلیل و تکریم از شهدا و خانواده شهدا

«حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور» گفت: باید فرهنگ تجلیل و تکریم از شهدا و خانواده شهدا عمومی شود.
کد خبر: ۳۳۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵ - 13March 2019

باید فرهنگ تجلیل و تکریم از شهدا و خانواده شهدا عمومی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمداسماعیل قلی‌پور» امام جمعه بابلسر در دیدار با خانواده شهید «قدمعلی خیرالله نسب» در روستای علی آباد با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار ایستاده است، بر تبیین ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های آنان برای نسل جوان جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام قلی‌پور از خانواده بزرگوار شهیدان به عنوان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: خدمت به خانواده معظم شهدا که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند باعث افتخار و توفیق الهی است.

امام جمعه شهرستان بابلسر با اشاره به 22 اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهدا گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف رسیدگی به خانواده شهدا و رفع مشکلات آنها تشکیل و خوشبختانه تاکنون عملکرد مناسبی داشته است.

حجت الاسلام قلی‌پور با بیان اینکه ملت ایران مدیون شهدا هستند و اگر طی این چهار دهه عمر انقلاب عزت، افتخار، پیشرفت، آرامش و امنیت داشته‌ایم به برکت خون شهدا بوده است، تجلیل از مقام والای شهدا و خانواده‌های محترم آنها را وظیفه همه آحاد جامعه دانست و افزود: باید فرهنگ تجلیل و تکریم از شهدا و خانواده شهدا عمومی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها