امیر نصیرزاده:

فرزندان شهدا پیشگام گام دوم انقلاب/ تکریم از شهدا مربوط به زمان خاصی نیست

فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع خانواده‌های شهدای نهاجا در پایگاه شیراز با اشاره به نقش مهم فرزندان شهدا در گام دوم انقلاب گفت: خانواده‌های معظم شهدا در گام دوم انقلاب باید پیشگام باشند.
کد خبر: ۳۳۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ - 13March 2019

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش عصر امروز همزمان با روز شهید با جمعی از خانواده‌های شهدای نهاجا در پایگاه شیراز دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر نصیرزاده در این مراسم که همزمان با روز شهدا در جمع تعدادی از خانواده‌های شهدای شیراز برگزار شد صبر و بردباری خانواده‌های شهدا را ستودنی دانست و اظهار داشت: ما در هر زمانی به بزرگواری و الگو گرفتن از ایثارگری شهدا نیاز داریم.

وی خطاب به خانواده‌های شهدای حاضر در مراسم گفت: شما خانواده‌های شهدا در امتحان سختی شرکت کردید و سربلند بیرون آمدید و الگوی ما در صبوری برابر مشکلات هستید.

امیر نصیرزاده با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به فرزندان شهدا عنوان کرد: مسئولیت بسیار زیادی متوجه شماست و در این مسیر نیز خانواده‌های معظم شهدا باید پیشگام باشند.

فرمانده نهاجا با اشاره به تعلق خاطر خود به خانواده‌های شهدا گفت: در آستانه‌ی سال نو برای من افتخار بزرگیست که در جمع شما حاضر شدم.

در این مراسم خانواده‌های شهدای شاخص نهاجا از جمله شهید دوران، محمدکاظم روستا و ابراهیم بازرگان حضور داشتند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار