رونمایی از کتاب «مهمان دمشق» در یادواره شهدای روحانی خوزستان

در یادواره شهدای روحانی حوزه علمیه خوزستان از کتاب «مهمان دمشق» که به قلم حجت‌الاسلام «رشید کیانی قلعه سردی» و «مهرنوش گرجی» جمع‌آوری شده است، رونمایی شد.
کد خبر: ۳۳۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ - 14March 2019

رونمایی از کتاب«مهمان دمشق« در یادواره شهدای روحانی خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، یادواره شهدای روحانی حوزه علمیه خوزستان، با سخنرانی حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی صادقی»، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مسجد اعظم حوزه علمیه اهواز برگزار شد.

در این یادواره که «ابوذر بیوکافی» به عنوان مداح، «عبدالغفور شیری» به عنوام مجری و حجت‌الاسلام «محمدمهدی شفیعی» به عنوان شاعر حضور داشتند از خانواده شهدای روحانی مدافع حرم استان خوزستان تجلیل به عمل آمد.


در یادواره شهدای روحانی حوزه علمیه خوزستان حجت‌الاسلام حاجی صادقی به جایگاه مقام و منزلت شهدا، نقش شهدای روحانی خوزستان در جنگ تحمیلی، ضرورت توجه و پاسداشت شهدا و خانواده‌های شهدا، ولایتمداری و ضرورت توجه مسوولان به فرمایشات رهبر انقلاب و حل مشکلات مردم تأکید کرد.

همچنین در بخش دیگری از این یادواره از کتاب «مهمان دمشق» که به قلم حجت‌الاسلام «رشید کیانی قلعه سردی» و «مهرنوش گرجی» جمع‌آوری شده است، رونمایی شد.

کتاب «مهمان دمشق» در برگیرنده خاطراتی از روحانیان شهید مدافع حرم استان خوزستان است که از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و همکاری شرکت آبفا اهواز منتشر شده است.

در پایان این برنامه که با حضور سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد از خانواده شهدای روحانی مدافع حرم استان «احمد مکیان، جابر زهیری، میلاد بدری، سید اصغر فاطمی تبار، مصطفی خلیلی، محمد کیهانی، مجید محمدی و صالح حسن زاده» تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار