فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی:

قاتلان شهید «محمد نایبی» و شهید «هادی کاردیده» به دار مجازات آویخته شدند

سردار «مجید شجاع» گفت: سه نفر از قاتلان «محمد نایبی» و «هادی کاردیده» که سال گذشته به شهادت رسیده بودند به دار مجازات آویخته شدند.
کد خبر: ۳۳۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ - 14March 2019

قاتلان شهید «محمد نایبی» و شهید «هادی کاردیده» به دار مجازات آویخته شدندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «مجید شجاع» فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش و پیگیری فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی و مقام محترم قضایی، سه نفر از قاتلان شهید «محمد نایبی» و شهید «هادی کاردیده» به دار مجازات آویخته شدند.

وی افزود: این افراد که طی درگیری مسلحانه با مأموران نیروی انتظامی در استان خراسان جنوبی دستگیر شده بودند، از آن‌ها مقادیر زیادی سلاح و مهمات و مواد مخدر کشف شده بود.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از برخورد قاطع و بدون اغماض مأموران پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی با جانفشانی و تقدیم بهترین جوانان خود اجازه جولان به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد و هیچ جای این استان محلی امن برای این افراد نخواهد بود.

به گزارش دفاع‌پرس، «محمد نایبی» هفتم آبان سال گذشته طی درگیری مسلحانه با اشرار مسلح در مناطق کویری شهرستان خوسف و «هادی کاردیده» در درگیری با اعضای همین باند 17 آذر همان سال در مناطق کویری شهرستان نهبندان به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار